Telefooncentrale
in de cloud.

1 complete oplossing voor communiceren en samenwerken, waardoor je medewerkers effectiever werken. Thuis, op kantoor en onderweg.

Overal bereikbaar met
Cloud Telefonie.

De wereld verandert steeds sneller. En ondernemers passen zich hierop aan. Het is belangrijk om flexibel te zijn en te kunnen groeien, ook met telefonie. Daarom heeft Odido een complete oplossing voor vaste én mobiele telefonie die helemaal via de cloud loopt.

Dit is Cloud Telefonie.

Met Cloud Telefonie, of cloud bellen, zijn je medewerkers altijd supergoed bereikbaar. Via de vaste lijn én op hun mobiele nummer. Want vaste en mobiele telefonie zijn helemaal samengevoegd en lopen via de cloud. Een eigen telefooncentrale heb je dus niet meer nodig.

Beste bereikbaarheid.

Door alles wat een telefooncentrale (PBX) kan te combineren met het netwerk van Odido, krijg je een complete cloud oplossing.

Kies wat je nodig hebt.

Modulaire oplossing: kies profielen en onderdelen die passen bij wat verschillende medewerkers nodig hebben. En je betaalt alleen voor wat je gebruikt.

Regel het makkelijk zelf.

Medewerkers kunnen zelf hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele en desktop-app. Alle software op desktop, mobiel en tablet ziet er hetzelfde uit. En je gebruikt ‘t net zo makkelijk.

Alles wat je nodig hebt in 1 oplossing.

  • Oproeplogboek

    Gespreksroutering

    Gespreksroutering
  • Voicemail

    Visual voicemail

    Visual voicemail
  • Telefoontoetsen

    IVR

    IVR
  • Forum

    Team samenwerking

    Team samenwerking
  • Desktop

    Inbellen bij vergadering

    Inbellen bij vergadering
  • Zakelijk profiel

    CRM integratie

    CRM integratie
  • Oproeplogboek

    Oproepwachtrij

    Oproepwachtrij
  • Accessoires

    Meeluisteren

    Meeluisteren
  • Forum

    Belgroepen

    Belgroepen
  • Serivce

    Contactcenter

    Contactcenter
  • Succes

    Aanwezigheidsstatus

    Aanwezigheidsstatus
  • Tas

    Bureautoestellen

    Bureautoestellen

Optimale bereikbaarheid.

1 platform voor mobiel en vast bellen, meetings, chat en video. Om te werken waar, wanneer en hoe je maar wil.

  • Met professionele en geavanceerde features zoals een keuzemenu, belgroepen en integraties met andere systemen.

  • Eenvoudig remote en hybride werken, want het platform werkt synchroon op meerdere devices.

Vergroot productiviteit.

Je werkt slimmer en efficiënter, door het digitaliseren van werk- en communicatieprocessen.

  • Integraties met verschillende systemen zoals CRM, Active Directory en Contact Center oplossingen.

  • Real-time inzichten in belstatistieken en analyses.

  • Online samenwerken: werk samen in hetzelfde bestand, deel bestanden, maak gebruik van chat en video en online vergaderingen.

zakenman
Microsoft Teams Telefonie

Dit is je flexibele telefooncentrale in Teams. Hiermee leg je contact met je klanten of leveranciers. Met het snel en makkelijk te implementeren Microsoft Teams geef je je medewerkers de vrijheid om overal telefonisch bereikbaar te zijn. Op welk device ze ook werken. En dat allemaal in 1 geïntegreerde Office 365 omgeving.

Daarom kies je voor Microsoft Teams Telefonie.

Vertrouwd in Teams.

Eén vertrouwde oplossing voor communiceren en samenwerken door het toevoegen van vaste en mobiele telefonie in Teams.

Handige app.

Zelf je beschikbaarheid managen met de app zodat je niet meer gebeld wordt als je in een meeting zit.

Geïntegreerd met Office 365.

We koppelen het Odido netwerk aan het Microsoft Phone system. Zo kunnen we alle functie van de PBX integreren in jouw Microsoft 365 omgeving.

Altijd bereikbaar.

Dankzij de fallback optie op ons platform, merk je er niks van als de wifi een keertje wegvalt. Je blijft goed bereikbaar.

Advies van onze experts.

Deniz Ulusoy
Meer weten over deze oplossing?

Deniz Ulusoy is business consultant en expert in slimmer werken. Hij kent de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk. En hij weet hoe onze (internet) telefonie en cloud oplossingen voor je bedrijf en mensen kunnen werken. Geen standaardoplossing, maar een modulaire oplossing die past bij je bedrijf.

Vragen? Stel ze aan Deniz. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.

Vragen?

Laat je gegevens achter zodat één van onze experts je kan helpen.

Neem contact op

Live demo?

Vraag dan een sessie aan in de Odido Innovatie Hub.

Inspiratiesessie

Direct contact.

Bel naar 085-2006860 of stuur een mail naar business.advies@odido.nl