Telefooncentrale
in de cloud.

1 complete oplossing voor communiceren en samenwerken, waardoor je medewerkers effectiever werken. Thuis, op kantoor en onderweg.

Cloud Telefonie voor optimale bereikbaarheid.

Met Cloud Telefonie, of cloud bellen, zijn je medewerkers altijd supergoed bereikbaar. Via de vaste lijn en op hun mobiele nummer. Want vaste en mobiele telefonie zijn helemaal samengevoegd en lopen via de cloud. Een eigen telefooncentrale heb je dus niet meer nodig. 

Dit is Cloud Telefonie.

Met Cloud Telefonie, of cloud bellen, zijn je medewerkers altijd supergoed bereikbaar. Via de vaste lijn én op hun mobiele nummer. Want vaste en mobiele telefonie zijn helemaal samengevoegd en lopen via de cloud. Een eigen telefooncentrale heb je dus niet meer nodig.

De beste bereikbaarheid.

Door alles wat een telefooncentrale (PBX) kan te combineren met het netwerk van Odido, heb je een complete cloud oplossing. 

Kies wat je nodig hebt.

Modulaire oplossing: je kiest profielen en onderdelen die passen bij wat verschillende medewerkers nodig hebben. En je betaalt alleen voor wat je gebruikt. 

Regel het makkelijk zelf.

Medewerkers kunnen zelf hun bereikbaarheid instellen en regelen via de mobiele en desktop-app. Alle software op desktop, mobiel en tablet ziet er hetzelfde uit. En je gebruikt het net zo makkelijk. 

Alles wat je nodig hebt in 1 oplossing.

  • Oproeplogboek

    Gespreksroutering

    Gespreksroutering
  • Voicemail

    Visual voicemail

    Visual voicemail
  • Telefoontoetsen

    IVR

    IVR
  • Forum

    Team samenwerking

    Team samenwerking
  • Desktop

    Inbellen bij vergadering

    Inbellen bij vergadering
  • Zakelijk profiel

    CRM-integratie

    CRM-integratie
  • Oproeplogboek

    Oproepwachtrij

    Oproepwachtrij
  • Accessoires

    Meeluisteren

    Meeluisteren
  • Forum

    Belgroepen

    Belgroepen
  • Serivce

    Contactcenter

    Contactcenter
  • Succes

    Aanwezigheidsstatus

    Aanwezigheidsstatus
  • Tas

    Bureautoestellen

    Bureautoestellen

Optimale bereikbaarheid.

1 platform voor mobiel en vast bellen, meetings, chat en video. Om te werken waar, wanneer en hoe je maar wil.

  • Met professionele en verbeterde functies, zoals een keuzemenu, belgroepen en integraties met andere systemen.  

  • Makkelijk remote en hybride werken, want het platform werkt synchroon op meerdere apparaten.

Hogere productiviteit.

Want je werkt slimmer en efficiënter door het digitaliseren van werk- en communicatieprocessen.  

  • Integraties met verschillende systemen zoals CRM, Active Directory en Contact Center oplossingen. 

  • Realtime inzichten in belstatistieken en analyses. 

  • Online samenwerken: werk samen in hetzelfde bestand, deel bestanden, maak gebruik van chat en video, en vergader online. 

zakenman
Microsoft Teams Telefonie

Je flexibele telefooncentrale in Teams. Hiermee leg je contact met je klanten of leveranciers. Met het snel en makkelijk te implementeren Microsoft Teams geef je je medewerkers de vrijheid om overal telefonisch bereikbaar te zijn. Op welk apparaat ze ook werken. En dat allemaal in 1 geïntegreerde Office 365 omgeving.  

Daarom kies je voor Microsoft Teams Telefonie.

Vertrouwd in Teams.

1 vertrouwde oplossing voor communiceren en samenwerken, door het toevoegen van vaste en mobiele telefonie in Teams. 

Een handige app.

Je regelt zelf je beschikbaarheid in de app. Zo word je niet meer gebeld tijdens een meeting. Wel zo fijn. 

Geïntegreerd met Office 365.

We koppelen het Odido netwerk aan het Microsoft Phone system. Zo kunnen we alle functies van de PBX integreren in je Microsoft 365 omgeving. 

Altijd bereikbaar.

Valt de wifi een keertje weg, dan merk je er niks van. Je blijft altijd goed bereikbaar. Komt door de fallback optie op ons platform.

Advies van onze experts.

Meer weten over deze oplossing?

Deniz Ulusoy is business consultant en expert in slimmer werken. Hij kent de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk. En hij weet hoe onze (internet) telefonie en cloud oplossingen voor je bedrijf en mensen kunnen werken. Geen standaardoplossing, maar een modulaire oplossing die past bij je bedrijf.

Vragen? Stel ze aan Deniz. Gewoon even bellen: 085-2006860. Mailen kan ook.

Onze kennis.

E-book

IT Guide Cloud Telefonie

Als mensen je bedrijf bellen, dan wil je maar één ding: ze zo snel mogelijk helpen. Ontdek waarin een flexibele telefooncentrale jouw bedrijf kan ondersteunen.

Artikel

Operator Connect koppelt vaste telefonie aan Teams.

Integreer je vaste telefonie met Teams. Met alleen de functies die je nodig hebt. En beheren? Dat doe je gewoon zelf. Echt handig.

E-book

De telefooncentrale: Van Fysiek naar de Cloud.

"Meegaan met de tijd betekent soms het oude en vertrouwde loslaten. Steeds meer bedrijven stappen daarom over naar een telefooncentrale in de cloud."

Vragen?

Laat je gegevens achter zodat 1 van onze experts je kan helpen.

Neem contact op

Live demo?

Vraag dan een sessie aan in de Odido Innovatie Hub.

Inspiratiesessie

Direct contact.

Bel naar 085-2006860 of stuur een mail naar:

business.advies@odido.nl