Je abonnement opzeggen.

Je wil je abonnement opzeggen. Vinden we jammer. Maar we maken het zo makkelijk mogelijk voor je. Je stopt je abonnement na het einde van je contract, of als je abonnement binnen 1 maand verloopt. Een maand nadat we je aanvraag binnen hebben, zetten we je abonnement(en) op inactief.

Terug

Verhuizen naar het buitenland

Verhuis je naar een ander land dan hierboven genoemd? Dan kun je je Odido abonnement het beste opzeggen. We kunnen namelijk extra kosten in rekening brengen wanneer je jouw abonnement wel in het buitenland, maar niet in Nederland gebruikt. Bel de Odido Service om te kijken of je je contract kunt beëindigen/afkopen en hoeveel dat kost ( 0800-7112).

Terug

Opzeggen vanwege overlijden

Het informeren van bedrijven en instanties na het overlijden van een dierbare is al vervelend genoeg. We proberen het daarom zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken om dit door te geven. Wij werken hiervoor samen met Closure. Bij het overlijden van een klant van Odido kun je het abonnement kosteloos stopzetten, op naam van iemand anders zetten of omzetten naar Prepaid.

Terug

Contractovername online regelen

Wil je je contract op naam van een nieuwe eigenaar zetten? Bijvoorbeeld omdat iemand je bedrijf verlaat en jij een nieuwe werknemer in dienst neemt? Of omdat je jouw huidige zakelijke abonnement wilt omzetten naar een particulier abonnement? Dat kun je zelf online regelen! Lees wel van tevoren goed de voorwaarden door.

Naar online contractovername

Terug

Abonnement bijstellen

Wist je dat je je abonnement elke maand kunt bijstellen? Zowel omhoog als omlaag, zelfs tot onder je instapbundel.

Meer informatie

Terug

Sim Only

Heb je nog een goedwerkend toestel? Dan zou je ook kunnen denken aan een Sim Only abonnement. Hiermee betaal je alleen abonnementskosten en geen maandelijkse toestelkosten. Bekijk onze Sim Only abonnementen.

Terug

Odido Klantvoordeel

Heb je als zakelijke klant één of meerdere Hello Business abonnement(en) afgesloten? Dan kan je je aanmelden voor Odido Klantvoordeel en een aantal euro's op maandbasis besparen als je meerdere producten van Odido met elkaar combineert. Check wel eerst de voorwaarden.

Terug

De beste instellingen voor je mobiel

  1. Controleer regelmatig op software updates

    We raden je aan om altijd de meest recente software te gebruiken. Hierin zijn fouten hersteld en de nieuwste functionaliteiten toegevoegd. Bovendien werkt je toestel beter en sneller na software updates. Update je apps ook zo nu en dan. Heb je problemen met een app maar is er nog geen update? Soms helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

  2. Start je mobiel elke week opnieuw op

    Zo voorkom je dat het interne geheugen volloopt en je telefoon langzamer wordt. Bij opnieuw opstarten wordt je geheugen automatisch opgeschoond en worden je instellingen vernieuwd.

  3. Sluit toepassingen af

    Als je telefoon traag reageert, check dan of er veel toepassingen of vensters tegelijk openstaan. Deze blijven namelijk actief op de achtergrond en maken steeds verbinding met het netwerk.

  4. Schoon je geheugen op

    Als je geheugen vol zit, reageert je telefoon langzamer. Verwijder daarom sms-berichten, foto’s en video’s die je niet meer nodig hebt. Je kunt ook de instelling ‘automatisch opslaan’ uitzetten als je dat nog niet hebt gedaan.

  5. Een langere batterijduur?

    Zet je beeldscherm minder fel, laat bluetooth en navigatie niet onnodig aanstaan, en probeer minder vaak te synchroniseren. Op die manier gaat je batterij langer me en hoef je minder vaak op te laden.

Meer tips vind je in onze toestelhulp.

Terug

Toestelreparatie aanmelden

Heb je problemen met jouw toestel en kun je die niet zelf oplossen? Laat ons je helpen! Meld je toestel in een paar stappen aan voor reparatie.

Terug

Nieuw toestel?

Heb jij een paar jaar geleden een abonnement afgesloten in combinatie met een toestel? Dan kan het zijn dat de prestaties van dat toestel door de jaren heen afnemen. Denk bijvoorbeeld aan een software-update van het besturingssysteem, waardoor apps trager openen of werken en de batterijduur enorm afneemt. Het is begrijpelijk dat je na verloop van tijd een nieuw toestel gaat overwegen. Wij kunnen je daarbij helpen! Is je abonnement verlengbaar? Bekijk dan ons assortiment met de nieuwste telefoons waarmee jij zorgeloos kunt ondernemen.

Terug

Automatisch een netwerk kiezen

Het kan zijn dat de netwerk-instellingen op jouw toestel impact hebben op de netwerkdekking op jouw locatie. Controleer daarom eerst de netwerk-instellingen.

Terug

Andere simkaart

Je kunt het actuele bereik op jouw locatie achterhalen door je postcode of adres in te vullen in onze dekkingskaart.

Terug

Actuele storingen bekijken

Bekijk onze storingenkaart om te zien of er een actieve storing is op jouw locatie. In de veelgestelde vragen op de storing-pagina vind je meer informatie over eventuele compensatie en vergoedingen in het geval van een storing.

Als je toch wil opzeggen.

Lees deze punten goed door. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Heb je vragen? Gewoon even bellen: 0800-7112. We zijn er van maandag tot en met vrijdag van 8-23 uur, en op zaterdag en zondag van 9-17.30 uur. 

Belangrijk om te weten als je opzegt.

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Chat met Izzi

Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service

Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar.

Liever mailen?

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Bellen

Bellen voor mobiele abonnementen

Bel ons: 0800 - 8102

Mailen

E-mail voor mobiele abonnementen

Bellen

Bellen voor Zakelijk Internet

Bel ons: 0800 - 0200739

Mailen

Mailen voor Zakelijk Internet

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en
regel wat je wil in Mijn Odido of
Mijn Odido Business.

Inloggen op Mijn Odido

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager.

E-mail

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Accountmanager

Neem contact op met een accountmanager

Liever mailen?

E-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido Business.

Naar Mijn Odido Business

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Accountmanagers

Neem contact op met een accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons.