

Slim bereikbaar voor waardevol contact.
Slim telefonisch contact met mensen buiten je eigen bedrijf is steeds belangrijker. Hoe zit het met de bereikbaarheid van je bedrijf voor jouw klanten en leveranciers? Is dat al optimaal ingeregeld, klaar voor de toekomst? Wij zetten de belangrijkste oplossingen voor je op een rijtje.
We werken vanuit huis of vanaf een andere locatie, en soms ook op kantoor. Hoe blijf je dan optimaal met elkaar en met je klanten verbonden? Met onze bereikbaarheidsdiensten heb je een flexibel portfolio dat met je meegroeit in het continue verbeteren van je klantcontact. Deze diensten zijn een aanvulling op je bestaande omgeving. Of kunnen deze omgeving zelfs helemaal vervangen.
Als het realiseren van blije klanten, blije medewerkers, kostenbesparing en controle ook op jouw agenda staan. Kijk dan eens naar onze IVR-dienst die helpt vanuit de cloud je inkomend telefoonverkeer te stroomlijnen. Of onze Roosterapplicatie die helpt thuiszorgteams, on-call teams en teams met piketdiensten bereikbaar te zijn.
Onze kennis.
Met deze 5 tips verbeter je direct je klantrelaties.
Heeft jouw organisatie veel telefonisch contact met klanten of opdrachtgevers? Organisatie-expert Daniëlle de Jonge geeft advies.
Veranderende tol van de IT-manager.
Hoe zorg je er als IT-manager voor dat iedereen altijd en overal makkelijk en veilig kan werken?
Advies van onze experts.

Rolf Kulk is Business Consultant en expert in Interactie. Neem vrijblijvend contact op met vragen over hoe Interactie voor jouw bedrijf en je mensen kan werken.
Bel 085 - 200 68 60 of stuur een mail.