Dekkingskaart
Achterhaal het bereik op jouw locatie door je postcode of adres in te vullen. Met onze dekkingskaart zie je welke snelheden er buitenshuis haalbaar zijn. Met de storingskaart zie je of er werkzaamheden plaatsvinden. In de veelgestelde vragen kun je meer informatie vinden over eventuele compensatie en vergoedingen in het geval van storingen.
Veelgestelde vragen
Wanneer gaat de wettelijke compensatieregeling in?
Wanneer past Odido de wettelijke compensatieregeling toe?
Wat houdt de wettelijke compensatieregeling in?
Wanneer geldt de wettelijke compensatieregeling?
Ik ben een zakelijke klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?
Hoeveel compensatie kan ik krijgen?
Hoe kan ik een compensatie krijgen?
Ik ben een particuliere klant. Op welke locaties heb ik recht op de wettelijke compensatie?
Hoe zit het met de Europese roamingregeling?
Waarom verbindt mijn telefoon met een buitenlands netwerk?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Chat met Izzi
Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.
Zelf regelen
Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.
Even overleggen?
Weekend 9-17:30 uur.
Liever mailen?
Mail naar ons.
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bellen
Bellen voor mobiele abonnementen
Mailen
E-mail voor mobiele abonnementen
Bellen
Bellen voor Zakelijk Internet
Mailen
Mailen voor Zakelijk Internet