Opzeggen omdat iemand is overleden.
Als iemand met een abonnement bij Odido is overleden, kan je dit doorgeven aan onze Nabestaandendesk of Odido Service. Je kan het abonnement gratis stopzetten. Het telefoonnummer is dan niet meer te gebruiken. Ook kan je het abonnement gratis op iemand anders naam zetten. Dan doe je een contractovername.
Liever alles per post doen? Stuur dan alles op naar: Odido Nabestaandendesk, Antwoordnummer 10604, 2501 WB Den Haag.
Veelgestelde vragen.
Wat moet ik als nabestaande doen in het geval van overlijden?
Wat zijn de kosten van een contractovername?
Kan ik mijn aanvraag wijzigen?
Kan ik de toestelbetaling overdragen of overnemen?
Wat als de nieuwe contracthouder geen Nederlands legitimatiebewijs heeft?
In welke gevallen kan ik niet overstappen?
Vervallen kortingen op het abonnement na contractovername?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bel met Odido Service
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar bereikbaar.
We zijn er voor je
Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.
Regel het in de app.
In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.
Vraag het de Community.
Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.
Bel met Odido Service.
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar.