
Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.
Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.
Fijn dat je nu je zaken gaat regelen via ons Unlimited netwerk! Natuurlijk is het mogelijk om je zakelijk telefoonnummer mee te nemen. Lees hier meer over nummerbehoud.
Wil je meer weten over alle ins en outs van je telefoon of tablet? Bekijk alle tips via onze toestelhulp.
Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.
Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling of tot 30 dagen na aankoop in één van onze winkels of via onze service. Bij het afsluiten van je toestelverzekering na aankoop moet jouw toestel nog intact (zonder schade) zijn.
Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.
Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.
Met ons nieuwste zakelijke abonnement Hello Business ontvang je tot 50 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via Mijn Odido.
Met het nieuwe zakelijke abonnement Hello Business hebben we aantrekkelijke mogelijkheden voor bellen en internetten in Turkije. Als je op zakenreis gaat buiten de EU rekenen wij andere tarieven de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Internet op Reis (Travel & Surf) om hoge kosten achteraf te voorkomen.
Ga naar odido.nl/zakelijk/login.
Klik op Ik heb nog geen account en volg de stappen.
Je krijgt een verificatiecode op het e-mailadres dat je net hebt doorgegeven. Vul deze code in.
Bedenk een sterk wachtwoord en vul het in. Nu heb je een Mijn Odido account.
Ga naar
odido.nl/zakelijk/login. Vul hier je e-mailadres en wachtwoord in.
Je krijgt een melding op je scherm waarin staat dat je een mobiel abonnement kan toevoegen. Volg de stappen.
Klik onder Abonnement toevoegen op Mobiel en vul je mobiele nummer in.
Je krijgt per SMS een verificatiecode op het nummer dat je net hebt doorgegeven. Vul deze code binnen 10 minuten in.
Heb je zelf geen telefoonnummer in het contract? Geen punt. Je kan de verificatiecode naar een ander telefoonnummer in het contract laten sturen. Zorg er wel voor dat je de code kan invullen binnen 10 minuten nadat je ‘m hebt gekregen. Gebruik daarna je eigen e-mailadres om je account aan te maken. Zorg ervoor dat 2-factorauthenticatie (2FA) uitstaat.
Log in op Mijn Odido. Klik daarna op Meer en onder Beheerdersinstellingen op Beheerder worden. Volg de stappen en geef akkoord.
Goed om te weten: zie je Beheerdersinstellingen niet staan of kan je Beheerder worden niet aanklikken, dan heeft iemand anders in je bedrijf de beheerdersrechten. Je kan diegene vragen om de beheerdersrechten aan je te geven. Onder het kopje Extra Beheerder toevoegen op deze pagina lees je hoe je dit doet.
Je hebt nu beheerdersrechten aangevraagd. Binnen 24 uur kan je alle abonnementen zien en beheren. Je hoeft dus niet alle nummers zelf toe te voegen. Handig.
Je startscherm ziet er dan zo uit:
Dat kan alleen als je een beheerder bent in
Mijn Odido. Om een extra beheerder toe te voegen, klik je in het beginscherm onder Mijn gegevens op Gegevens en instellingen.
Klik onder Gegevens en instellingen op Beheerder toevoegen/verwijderen.
3. Extra persoon krijgt beheerdersrechten.
Hier kan je een extra beheerder toevoegen. Maar alleen als die persoon een eigen account heeft aangemaakt in Mijn Odido. Goed om te weten: het kan 24 uur duren voordat iemand de beheerdersrechten heeft.
Vragen? Vragen! Ga naar onze servicepagina, hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
Dat kan alleen als je een beheerder bent in Mijn Odido. Om een deel- en verzamelfactuur te bekijken of te downloaden, klik je onder Zelf regelen op Verzamelfactuur bekijken én betalen.
Hier vind je de laatste 24 verzamel- en deelfacturen. Net als een jaaroverzicht van de kosten en de facturen per telefoon.
Vragen? Vragen! Ga naar onze servicepagina, hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.
Je facturen bekijken? Je bundel aanpassen? Regel veel zelf in onze app. Voor al je mobiele abonnementen. Wel zo handig.
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag tot 23 uur bereikbaar bereikbaar.
Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.
In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.
Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag tot 23 uur bereikbaar.