
Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.
Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.
Fijn dat je nu je zaken gaat regelen via ons Unlimited netwerk! Natuurlijk is het mogelijk om je zakelijk telefoonnummer mee te nemen. Lees hier meer over nummerbehoud.
Wil je meer weten over alle ins en outs van je telefoon of tablet? Bekijk alle tips via onze toestelhulp.
Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.
Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling of tot 30 dagen na aankoop in één van onze winkels of via onze service. Bij het afsluiten van je toestelverzekering na aankoop moet jouw toestel nog intact (zonder schade) zijn.
Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.
Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.
Met ons nieuwste zakelijke abonnement Hello Business ontvang je tot 50 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via Mijn Odido.
Met het nieuwe zakelijke abonnement Hello Business hebben we aantrekkelijke mogelijkheden voor bellen en internetten in Turkije. Als je op zakenreis gaat buiten de EU rekenen wij andere tarieven de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Internet op Reis (Travel & Surf) om hoge kosten achteraf te voorkomen.
Ga naar de
www.odido.nl/zakelijk/login en kies voor Mijn Odido.
Kies voor “Ik heb nog geen account” en volg de stappen.
Je ontvangt een verificatiecode op het door jou ingevoerde e-mailadres. Voer deze in.
Maak een sterk wachtwoord aan en je account is aangemaakt.
Ga naar
www.odido.nl/zakelijk/login en vul je e-mailadres en wachtwoord in.
Je krijgt de vraag om een mobiel abonnement toe te voegen, volg de stappen.
Kies voor Mobiel bij Abonnement toevoegen en voer je mobiele nummer in.
Je krijgt op het ingevoerde nummer een sms met een verificatiecode. Voer deze binnen 10 minuten in.
Wanneer je zelf geen telefoonnummer binnen het contract tot je beschikking hebt, kun je de verificatie naar een ander telefoonnummer binnen het contract laten versturen. Zorg er dan wel voor dat je de verificatiecode op tijd kunt invoeren. Gebruik vervolgens je eigen e-mailadres voor het aanmaken van het account. Zorg ervoor dat 2FA uitgeschakeld is.
Om beheerdersrechten aan te vragen log je in en klik je bij Meer>Beheerdersinstellingen op Beheerder worden. Volg de instructies en geef akkoord.
Let op: staat de optie Beheerders instellingen en/of Beheerder worden er niet bij? Dan is er al iemand in jouw organisatie die de beheerdersrechten heeft. Je kunt deze persoon dan vragen om beheerdersrechten aan jou te verlenen. Zie hiervoor Extra Beheerder aanmaken verder in dit document.
Je hebt nu succesvol beheerdersrechten aangevraagd. Binnen 24 uur zul je alle abonnementen kunnen zien en beheren. Het is dus niet nodig om alle nummers handmatig toe te voegen.
Je startscherm ziet er dan als volgt uit:
Een beheerder in
Mijn Odido kan een extra (mede) beheerder aanwijzen. Ga hiervoor op het beginscherm naar Mijn gegevens > Gegevens en instellingen.
Kies bij Gegevens en instellingen voor Beheerder toevoegen/verwijderen.
Hier kun je een extra beheerder aanwijzen. Dit kan alleen als deze persoon een persoonlijk account heeft aangemaakt in Mijn Odido. Let erop dat het 24 uur kan duren voordat de beheerdersrechten zijn toegekend.
Heb je nog andere vragen? Ga naar onze servicepagina voor meer informatie.
https://www.odido.nl/zakelijk/service
Om verzamelfacturen in te kunnen zien of te downloaden moet je beheerder zijn in Mijn Odido. Voor het ophalen van een verzamelfactuur ga je naar Zelf Regelen > Verzamelfactuur bekijken én betalen.
Je vindt hier de laatste 24 verzamel- en deelfacturen, maar ook een jaaroverzicht van de kosten en de facturen per toestel.
Heb je nog andere vragen? Ga naar onze servicepagina voor meer informatie.
https://www.odido.nl/zakelijk/service
Je facturen bekijken? Je bundel aanpassen? Regel veel zelf in onze app. Voor al je mobiele abonnementen. Wel zo handig.
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.
Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.
Mail naar ons.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bellen voor mobiele abonnementen
E-mail voor mobiele abonnementen
Bellen voor Zakelijk Internet
Mailen voor Zakelijk Internet