Zakelijk Mijn Odido account

twee mannen in gesprek roze kamer
Info over je zakelijke Mijn Odido account

Hier vind je alle informatie rondom je bestelling. Zoals het inzien of wijzigen van je abonnement. Hier bekijk je ook je facturen en wijzig je jouw bundel. Regel het zelf! Wel zo makkelijk.

Terug

Nummerbehoud aanvragen

Fijn dat je nu je zaken gaat regelen via ons Unlimited netwerk! Natuurlijk is het mogelijk om je zakelijk telefoonnummer mee te nemen. Lees hier meer over nummerbehoud.

Terug

Je eerste factuur en toetselfactuur

Terug

Binnen en buiten de Europese Unie

Terug

Uitleg over je toestel

Wil je meer weten over alle ins en outs van je telefoon of tablet? Bekijk alle tips via onze toestelhulp.

Terug

Voicemail instellen

Je voicemail hebben we automatisch ingesteld als standaard boodschap met telefoonnummer. Pas deze via '1233' aan naar een persoonlijke welkomstboodschap of een standaard boodschap met naam.

Terug

Verzeker je toestel

Verzeker je telefoon of tablet via de verzekeraar Chubb tijdens je bestelling of tot 30 dagen na aankoop in één van onze winkels of via onze service. Bij het afsluiten van je toestelverzekering na aankoop moet jouw toestel nog intact (zonder schade) zijn.

Terug

Je eerste factuur

Binnenkort krijg je je eerste factuur. Het kan zijn dat deze hoger uitvalt dan je verwacht had. Dit kan zijn omdat je bij ons de eerste maand vooruitbetaalt of omdat wij aansluitkosten in rekening brengen.

Terug

Toestelfactuur

Je ontvangt een toestelfactuur zodra je een toestel telefonisch of via onze website bestelt. Net zoals de pakbon en kassabon is de toestelfactuur het garantiebewijs van je toestel.

Terug

Binnen de EU

Met ons nieuwste zakelijke abonnement  Hello Business ontvang je tot 50 GB die je in de EU kunt gebruiken. Heb je geen GB’s meer? Activeer dan de MB-aanvuller via  Mijn Odido.

Terug

Buiten de EU

Met het nieuwe zakelijke abonnement Hello Business hebben we aantrekkelijke mogelijkheden voor bellen en internetten in Turkije. Als je op zakenreis gaat buiten de EU rekenen wij andere tarieven de EU. Maak gebruik van onze tijdelijke bundel Internet op Reis (Travel & Surf) om hoge kosten achteraf te voorkomen. 

Zo maak je een Mijn Odido account

  1. Naar de zakelijke login pagina

    Ga naar de www.odido.nl/zakelijk/login en kies voor Mijn Odido.1 account

  2. Nog geen account

    Kies voor “Ik heb nog geen account” en volg de stappen.2 account

  3. Verificatiecode ontvangen

    Je ontvangt een verificatiecode op het door jou ingevoerde e-mailadres. Voer deze in.

    3 account

  4. Wachtwoord maken

    Maak een sterk wachtwoord aan en je account is aangemaakt.4 account5 account

  1. Naar de zakelijke login pagina

    Ga naar www.odido.nl/zakelijk/login en vul je e-mailadres en wachtwoord in.1 beheer

  2. Abonnement toevoegen

    Je krijgt de vraag om een mobiel abonnement toe te voegen, volg de stappen.2 beheer

  3. Mobiele nummer invoeren

    Kies voor Mobiel bij Abonnement toevoegen en voer je mobiele nummer in.3 beheer

  4. SMS code

    Je krijgt op het ingevoerde nummer een sms met een verificatiecode. Voer deze binnen 10 minuten in.

    Wanneer je zelf geen telefoonnummer binnen het contract tot je beschikking hebt, kun je de verificatie naar een ander telefoonnummer binnen het contract laten versturen. Zorg er dan wel voor dat je de verificatiecode op tijd kunt invoeren. Gebruik vervolgens je eigen e-mailadres voor het aanmaken van het account. Zorg ervoor dat 2FA uitgeschakeld is.

    4 beheer

  1. Beheerdersrechten aanvragen

    Om beheerdersrechten aan te vragen log je in en klik je bij Meer>Beheerdersinstellingen op Beheerder worden. Volg de instructies en geef akkoord.

    Let op: staat de optie Beheerders instellingen en/of Beheerder worden er niet bij? Dan is er al iemand in jouw organisatie die de beheerdersrechten heeft. Je kunt deze persoon dan vragen om beheerdersrechten aan jou te verlenen. Zie hiervoor Extra Beheerder aanmaken verder in dit document.

    1 beheerder toevoegen

  2. 24 uur wachten

    Je hebt nu succesvol beheerdersrechten aangevraagd. Binnen 24 uur zul je alle abonnementen kunnen zien en beheren. Het is dus niet nodig om alle nummers handmatig toe te voegen.

    Je startscherm ziet er dan als volgt uit:

    2 beheerder toevoegen

  1. Extra beheerder aanwijzen

    Een beheerder in Mijn Odido kan een extra (mede) beheerder aanwijzen. Ga hiervoor op het beginscherm naar Mijn gegevens > Gegevens en instellingen.1 extra beheerder

  2. Gegevens en instellingen

    Kies bij Gegevens en instellingen voor Beheerder toevoegen/verwijderen.2 extra beheerder3 extra beheerder

  3. Beheerdersrechten worden toegekend

    Hier kun je een extra beheerder aanwijzen. Dit kan alleen als deze persoon een persoonlijk account heeft aangemaakt in Mijn Odido. Let erop dat het 24 uur kan duren voordat de beheerdersrechten zijn toegekend.

    Heb je nog andere vragen? Ga naar onze servicepagina voor meer informatie.

    https://www.odido.nl/zakelijk/service

    4 extra beheerder

  1. Facturen downloaden

    Om verzamelfacturen in te kunnen zien of te downloaden moet je beheerder zijn in Mijn Odido. Voor het ophalen van een verzamelfactuur ga je naar Zelf Regelen > Verzamelfactuur bekijken én betalen.

    1 extra beheerder2 facturen

  2. De facturen op een rij

    Je vindt hier de laatste 24 verzamel- en deelfacturen, maar ook een jaaroverzicht van de kosten en de facturen per toestel.

    Heb je nog andere vragen? Ga naar onze servicepagina voor meer informatie.

    https://www.odido.nl/zakelijk/service

    3 facturen

Odido-App(2)-MidHero
De Odido App

Je facturen bekijken? Je bundel aanpassen? Regel veel zelf in onze app. Voor al je mobiele abonnementen. Wel zo handig.

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Chat met Izzi

Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.

Naar Mijn Odido

Even overleggen?

Bellen kan natuurlijk ook.Werkdagen 8-23 uur.
Weekend 9-17:30 uur.

Liever mailen?

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Bellen

Bellen voor mobiele abonnementen

Bel ons: 0800 - 8102

Mailen

E-mail voor mobiele abonnementen

Bellen

Bellen voor Zakelijk Internet

Bel ons: 0800 - 0200739

Mailen

Mailen voor Zakelijk Internet

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en
regel wat je wil in Mijn Odido of
Mijn Odido Business.

Inloggen op My Odido

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager.

E-mail

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Accountmanager

Neem contact op met een accountmanager

0852006860

Liever mailen?

E-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido Business.

Naar Mijn Odido Business

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Accountmanagers

Neem contact op met een accountmanager

0852006860

Liever mailen?

Mail naar ons.