Zakelijk internet facturen

Facturen en betalingen

Je vindt je maandelijkse facturen in Odido Zakelijk Internet. Op deze facturen zie je precies waar je die maand voor hebt betaald. Heb je meerdere producten van Odido Ondernemen? Dan ontvang je één factuur voor al je producten. Handig toch?

Terug

Levering Zakelijk Internet

Via Odido Zakelijk Internet kun je de laatste 24 facturen inzien en ze downloaden. Op je factuur vind je onder andere je maandelijkse gebruikskosten, de factureringsdatum, de status van je betaling en het gefactureerde bedrag. Voor Zakelijk Internet betaal je alleen vaste kosten, geen variabele.

Terug

Je eerste factuur voor Zakelijk Internet

Je eerste factuur bij Odido Ondernemen valt meestal hoger uit. Je betaalt namelijk eenmalig aansluitkosten. Daarnaast kom je – als je bij ons een abonnement afsluit – in een zogenoemde factuurcyclus terecht. In die cyclus betaal je je abonnement altijd één maand vooruit. Gaat je abonnement halverwege deze cyclus in? Dan betaal je ook de abonnementskosten voor de resterende dagen van die maand.

Terug

Afwijkend factuurbedrag Zakelijk Internet

Wijkt het bedrag op je factuur af, maar is het niet je eerste factuur? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:

  • Je hebt recent je abonnement gewijzigd. Bijvoorbeeld doordat je een hogere snelheid wilde of juist een lagere. In dat geval passen we het factuurbedrag aan.

  • Je hebt je Zakelijk Internet aangevuld met een extra dienst, zoals Wifi Plus voor Ondernemers. Hiervoor brengen we maandelijks aanvullende kosten in rekening, die je terugziet in het factuurbedrag. 

Geldt bovenstaande niet voor jou? Laten we het dan samen uitzoeken. Stel je vraag aan ons via Odido Zakelijk Internet of neem contact met ons via 0800–7112 .

Terug

Hulp bij gebruik, installatie en wijzigingen van Zakelijk Internet

Wil je specifiek iets weten over de installatie, je gegevens wijzigen of het gebruik van zakelijk internet? Geen probleem, wij hebben een antwoord op al je vragen. Op onze informatie hub vind je meer over alle relevante onderwerpen voor jou als klant.

zakenvrouw en -man
Odido voor Zakelijk Internet.

Je facturen bekijken? Orderstatus bekijken? Routerinstellingen aanpassen? Regel veel zelf in Odido voor Zakelijk Internet. Wel zo handig.

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met chatbot Izzi of regel het in de Odido App. Net wat je fijn vindt. 

Chat met Izzi.

Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.

Regel het zelf.

Je kan veel zelf vinden en regelen in mijn Odido. Bekijk bijvoorbeeld je factuur of pas je gegevens aan.

Vraag het de Community.

Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.

Bel met Odido Service.

Liever persoonlijk contact? Kan natuurlijk ook. Hieronder vind je onze openingstijden.

We zijn er voor je

Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.

Regel het in de app.

In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.

Vraag het de Community.

Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar.

We zijn er voor je.

Vragen? Op deze pagina vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Gewoon even contact opnemen. Bel je accountmanager of stuur ons een e-mail. Net wat je fijn vindt.

Bel met je accountmanager.

Liever persoonlijk contact? Kan natuurlijk ook. Je accountmanager helpt je graag. 

Stuur een e-mail.

Dat kan via het contactformulier. Vul ‘m in, dan nemen we contact met je op. 

We zijn er voor je

Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.

Regel het in de app.

In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.

Vraag het de Community.

Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar.

We zijn er voor je.

Vragen? Op deze pagina vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Gewoon even contact opnemen. Bel je accountmanager of stuur ons een e-mail. Net wat je fijn vindt.  

Bel met je accountmanager.

Liever persoonlijk contact? Kan natuurlijk ook. Je accountmanager helpt je graag. 

Stuur een e-mail.

Dat kan via het contactformulier. Vul ‘m in, dan nemen we contact met je op. 

We zijn er voor je

Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.

Regel het in de app.

In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.

Vraag het de Community.

Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 8 uur bereikbaar.