Waar ben je naar opzoek?
Levering Zakelijk Internet
Via Odido Zakelijk Internet kun je de laatste 24 facturen inzien en ze downloaden. Op je factuur vind je onder andere je maandelijkse gebruikskosten, de factureringsdatum, de status van je betaling en het gefactureerde bedrag. Voor Zakelijk Internet betaal je alleen vaste kosten, geen variabele.
Je eerste factuur voor Zakelijk Internet
Je eerste factuur bij Odido Ondernemen valt meestal hoger uit. Je betaalt namelijk eenmalig aansluitkosten. Daarnaast kom je – als je bij ons een abonnement afsluit – in een zogenoemde factuurcyclus terecht. In die cyclus betaal je je abonnement altijd één maand vooruit. Gaat je abonnement halverwege deze cyclus in? Dan betaal je ook de abonnementskosten voor de resterende dagen van die maand.
Afwijkend factuurbedrag Zakelijk Internet
Wijkt het bedrag op je factuur af, maar is het niet je eerste factuur? Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:
Je hebt recent je abonnement gewijzigd. Bijvoorbeeld doordat je een hogere snelheid wilde of juist een lagere. In dat geval passen we het factuurbedrag aan.
Je hebt je Zakelijk Internet aangevuld met een extra dienst, zoals Wifi Plus voor Ondernemers. Hiervoor brengen we maandelijks aanvullende kosten in rekening, die je terugziet in het factuurbedrag.
Geldt bovenstaande niet voor jou? Laten we het dan samen uitzoeken. Stel je vraag aan ons via Odido Zakelijk Internet of neem contact met ons via 0800–7112 .
Hulp bij gebruik, installatie en wijzigingen van Zakelijk Internet
Wil je specifiek iets weten over de installatie, je gegevens wijzigen of het gebruik van zakelijk internet? Geen probleem, wij hebben een antwoord op al je vragen. Op onze informatie hub vind je meer over alle relevante onderwerpen voor jou als klant.