Alles over de bezorging van Zakelijk Internet.

Heb je Zakelijk Internet besteld van Odido Business? Hier vind je alles wat je nog wil weten. Wat er allemaal bij je abonnement zit bijvoorbeeld. En wanneer we je Zakelijk Internet bezorgen. 

Zakelijk Internet in 7 stappen.


Stap 1

Je vraagt je Zakelijk Internet abonnement bij ons aan.


Stap 2

Je krijgt een e-mail met het contract om te ondertekenen. We sturen je een bevestiging, daar staat ook het verwachte bezorgmoment in.


Stap 3

Je hoort van ons om een afspraak te maken. Op het moment van de afspraak komen er 1 of 2 monteurs langs om de verbinding te controleren. Dat hangt af van het type aansluiting dat je hebt: glasvezel of DSL. We gebruiken het KPN-netwerk. 


Stap 4

Ligt er nog geen aansluitpunt? Dan regelen we dit eerst, voordat de monteurs langskomen. Kan daardoor wel 2 weken langer duren voordat we je Zakelijk Internet kunnen bezorgen. 


Stap 5

Als je een abonnement hebt met VDSL, dan komt de monteur van KPN binnen 5 tot 23 dagen langs. Je krijgt een bevestiging van de afspraak.


Stap 6

Geregeld? Dan komt de monteur van Odido langs om je Zakelijk Internet aan te sluiten. Krijg je ook een e-mail met bevestiging van.


Stap 7

De monteur gaat pas weg als alles werkt. Kan je meteen aan de slag met je Zakelijk Internet van Odido Business. 

De levertijd van Zakelijk Internet.

Hoelang het duurt voordat je Zakelijk Internet werkt? Gemiddeld is de levertijd ongeveer 2 tot 3 weken na het aanvragen van je abonnement. Soms duurt het wat langer. Bijvoorbeeld omdat er eerst een aansluitpunt moet worden aangelegd. Goed om rekening mee te houden. De verwachte levertijd staat op de bevestiging van je bestelling. 

Overstappen naar Odido Business.

Stap je over naar Odido Business? Leuk. Wat goed is om te weten: tijdens je overstap blijf je gewoon online. Want onze monteur installeert je nieuwe verbinding, terwijl je oude verbinding nog werkt. Als de monteur klaar is, zeg je je oude contract op. Weet je zeker dat je niet zonder internet zit.  

Dit krijg je bij een abonnement.

Bij Zakelijk Internet van Odido Business krijg je een modem, router en dongle. Die mag je van ons lenen. Dat is gratis, maar de apparatuur blijft wel van ons. Dus als je je abonnement opzegt, stuur je het terug. Bij Zakelijk Internet krijg je ook altijd Internet Back-up en een vast IP-adres. Je krijgt er geen e-mailadres of e-mailbox bij. 

Goed om te weten

Je krijgt standaard Internet Back-up en een vast IP-adres bij een Zakelijk Internet abonnement. Je krijgt er géén e-mailadres of e-mailbox bij.

Liever wat hulp?

Wil je iets weten over de installatie of je factuur? Of wil je je abonnement aanpassen? We hebben een antwoord op al je vragen. 

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Chat met Izzi

Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.

Naar Mijn Odido

Even overleggen?

Bellen kan natuurlijk ook.Werkdagen 8-23 uur.
Weekend 9-17:30 uur.

Liever mailen?

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Bellen

Bellen voor mobiele abonnementen

Bel ons: 0800 - 8102

Mailen

E-mail voor mobiele abonnementen

Bellen

Bellen voor Zakelijk Internet

Bel ons: 0800 - 0200739

Mailen

Mailen voor Zakelijk Internet

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en
regel wat je wil in Mijn Odido of
Mijn Odido Business.

Inloggen op Mijn Odido

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager.

E-mail

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Accountmanager

Neem contact op met een accountmanager

0852006860

Liever mailen?

E-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido Business.

Naar Mijn Odido Business

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Accountmanagers

Neem contact op met een accountmanager

0852006860

Liever mailen?

Mail naar ons.