Gegevens aanpassen.

Heb je een Zakelijk Internet abonnement van Odido Business en wil je je gegevens aanpassen? Zo gedaan. Je regelt ‘t makkelijk zelf in Mijn Odido Business. We leggen uit hoe dat werkt.

Zelf je gegevens aanpassen.

Bedrijfsgegevens aanpassen.

Je past de gegevens van je bedrijf gewoon aan in Mijn Odido Business. Alleen je bedrijfsnaam kan je niet aanpassen.

  1. Log in bij Mijn Odido Business. 

  2. Klik op je bedrijfsnaam. 

  3. Je ziet een overzicht van je bedrijfsgegevens. Klik bij de gegevens die je wil aanpassen op edit. 

Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Stel ‘m aan onze Service in Mijn Odido Business.

Verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen, dan neem je je Zakelijk Internet abonnement niet mee naar je nieuwe adres. In plaats daarvan vraag je een nieuw abonnement aan. Zo voorkomen we dat je je abonnement meeneemt naar een adres waar we nog niet leveren. Als je een nieuwe aanvraag doet, kijken we meteen of een aansluiting mogelijk is. Kan ‘t? Vraag je nieuwe abonnement dan alvast aan voordat je verhuist. Zo heb je al wifi tijdens de verbouwing.

Abonnement opzeggen.

Je kan je abonnement elke maand opzeggen. Vanaf het einde van je contract. Loopt je contract nog een tijdje, dan betaal je een afkoopbedrag als je je abonnement eerder opzegt. Hoeveel je betaalt, hangt af van het type abonnement en hoelang je contract nog loopt.

Hulp bij installeren, gebruik of facturen.

Wil je iets weten over de installatie, het gebruik van je Zakelijk Internet of je facturen? We zijn er voor je. Op onze community vind je meer over dit soort onderwerpen.

Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Chat met Izzi

Onze chatbot Izzi is er dag en nacht voor je.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service

Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is morgen vanaf 9 uur weer bereikbaar.

Liever mailen?

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Bellen

Bellen voor mobiele abonnementen

Bel ons: 0800 - 8102

Mailen

E-mail voor mobiele abonnementen

Bellen

Bellen voor Zakelijk Internet

Bel ons: 0800 - 0200739

Mailen

Mailen voor Zakelijk Internet

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en
regel wat je wil in Mijn Odido of
Mijn Odido Business.

Inloggen op Mijn Odido

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager.

E-mail

Mail naar ons.

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.

Accountmanager

Neem contact op met een accountmanager

Liever mailen?

E-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Zelf regelen

Bekijk je factuur, wijzig gegevens en regel wat je wil in Mijn Odido Business.

Naar Mijn Odido Business

Accountmanager

Neem contact op met je accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons

Stuur ons een e-mail

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bellen kan ook.

Accountmanagers

Neem contact op met een accountmanager

Liever mailen?

Mail naar ons.