Vul bij je nummerbehoudverzoek de juiste NAW-gegevens in, zoals die bekend zijn bij je huidige provider. Als deze gegevens niet hetzelfde zijn, wijzen ze het verzoek af. In de activatieportal vragen we deze informatie van je:
• telefoonnummer
• wensdatum (minimaal 4 dagen in de toekomst)
• klantnummer van de provider die je nu hebt
• bedrijfsgegevens (bedrijfsnaam, adres, postcode en plaats)Je kan ook een kopie van de laatste factuur van je vorige provider meesturen. Weten we zeker dat we de juiste gegevens hebben.
We mailen je binnen 3 dagen met een bericht of je aanvraag is goedgekeurd of afgewezen. In de selfserviceportal kan je je aanvraag inzien, aanpassen en annuleren. Ook sturen we je een dag van tevoren, en op de dag zelf, een e-mail en/of sms'je met alle informatie.
Lees alles over belgroepen
Bestaande nummers meenemen.
Heb je al 1 of meerdere vaste nummers en wil je die houden? Je neemt ze gewoon mee naar Odido. Alleen even aangeven tijdens het activeren van Vast op Mobiel. Regelen wij de rest met je vorige provider. Je hoort binnen 3 werkdagen of dit is gelukt.
088-nummer nodig? Die bestel je bij ACM. Daarna doe je een verzoek voor nummerbehoud.