Hoe verloopt de installatie?
De installatie van Zakelijk Internet bestaat grofweg uit twee stappen:
1. Het aanleggen of controleren van je aansluiting.
Voor de installatie zijn verschillende scenario’s denkbaar, namelijk:
a. Er is een glasvezelverbinding nodig.Het aanleggen van een nieuwe glasvezelverbinding wordt gedaan door de netwerkbeheerder. In de meeste gevallen is dit KPN Netwerk.
b. Er is al een glasvezelverbinding aanwezig.Is er al een glasvezelverbinding? Dan wordt alles op afstand geregeld.
c. Er is een koperverbinding.In het geval van een koperverbinding komt er altijd een monteur van de netwerkbeheerder langs om de verbinding te controleren en te labelen.
2. Het installeren van de Odido apparatuur zoals het modem, de router en eventuele wifipunten.
Future Connections installeert vervolgens de apparatuur van Odido, test de verbinding en stelt wifi in op maximaal 3 apparaten.Hoe maak ik een installatieafspraak met Future Connections?
Nadat het contract voor je bestelling is ondertekend, ontvang je van Future Connections een e-mail met de link naar hun online planner. Je kiest hier een dag en tijdvak die jou uitkomt. Vervolgens ontvang je een e-mail met de bevestiging van je afspraak.
Twee dagen voor de installatie ontvang je nog een e-mail met een preciezere tijd en een paar handige tips.
Een half uur voordat de monteur voor je deur staat, belt hij je.
Hoe verzet ik een afspraak met Future Connections?
Een afspraak verzetten kan via de online planner van Future Connections. Dit kun je doen tot twee dagen voor je bestaande installatieafspraak. Gebruik hiervoor de link in de e-mail die je van Future Connections hebt ontvangen.
Wil je korter dan twee dagen van tevoren nog verzetten? Vul je verzoek in op de volgende link: https://odido.fc-servicedesk.nl/portal/nl/home
Waarom heeft de monteur geen Odido kleren aan?
Dat klopt. De monteurs voeren installaties uit voor verschillende partijen. Ze hebben daarom geen kleding aan van Odido.
Doet de monteur ook nog andere klusjes?
Nee, de monteurs van Future Connections doen naast het aansluiten van je apparatuur geen andere werkzaamheden. Het trekken of verbergen van kabels zul je dus zelf moeten doen.
De installatie van je Zakelijk Internet door Future Connections.
Het installeren van Zakelijk Internet op je bedrijfsadres doen we niet zelf. Hiervoor werken we samen met Future Connections, de expert op het gebied van installatie. Ze installeren de apparatuur van Odido en zorgen ervoor dat alles snel geregeld is. Future Connections test je verbinding en maakt je wifi in orde op maximaal 3 apparaten. Zijn ze klaar, dan ben je meteen online.
Veelgestelde vragen.
Hoe verloopt de installatie?
Hoe maak ik een installatieafspraak met Future Connections?
Hoe verzet ik een afspraak met Future Connections?
Waarom heeft de monteur geen Odido kleren aan?
Doet de monteur ook nog andere klusjes?
Uit hoeveel medewerkers bestaat de onderneming?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons, chat met onze chatbot Izzi, of regel het in de Odido App. Net wat je handig vindt.
Bel met Odido Service
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag tot 23 uur bereikbaar bereikbaar.
We zijn er voor je
Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.
Regel het in de app.
In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.
Vraag het de Community.
Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.
Bel met Odido Service.
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag tot 23 uur bereikbaar.