Gespecialiseerd in zakelijke telefonie in Microsoft Teams.
CallTo365 is een Nederlandse telecominnovator die zich volledig specialiseert op het integreren van zakelijke telefonie binnen Microsoft Teams. Sinds de oprichting in 2020 helpt CallTo365 bedrijven wereldwijd om Teams te gebruiken als volwaardige telefooncentrale. En is actief in meer dan 70 landen. Met de introductie van de 1e PABX voor Microsoft Teams ter wereld, biedt CallTo365 bedrijven de mogelijkheid om inkomende en uitgaande gesprekken direct in Teams te beheren. Met handige functies zoals IVR, automatische call distributie en CRM-integratie. Daarmee maakt het bedrijf van Teams een compleet communicatiesysteem.
CallTo365 is niet zomaar een softwareleverancier, maar een strategische partner voor bedrijven die hun communicatie willen stroomlijnen, professionaliseren en toekomstbestendig willen maken. Met hun diepgaande kennis van Microsoft Teams en focus op gebruiksgemak en schaalbaarheid, helpt CallTo365 bedrijven om efficiënter te werken en beter bereikbaar te zijn. Allemaal binnen de vertrouwde Teams-omgeving.

Odido en CallTo365 werken samen om een complete, schaalbare telefonieoplossing te bieden binnen Microsoft Teams. In deze samenwerking levert CallTo365 de software. Een zeer moderne PABX-oplossing die Teams transformeert tot een volwaardige telefooncentrale. Odido verzorgt de connectiviteit voor vast en mobiel via simkaarten en een draadloze infrastructuur. Hierdoor kunnen bedrijven hun volledige telefonie beheren vanuit Teams, inclusief inkomende en uitgaande gesprekken.
Deze totaaloplossing combineert de gebruiksvriendelijke interface van Teams met de professionele telefoniefuncties die bedrijven nodig hebben. Samen maken Odido en CallTo365 het mogelijk voor klanten om hun communicatieprocessen te centraliseren, vereenvoudigen en optimaliseren. Zodat ze klaar zijn voor de toekomst. Speciaal voor Microsoft-partners en zakelijke eindgebruikers worden webinars georganiseerd, waarin de mogelijkheden en voordelen van Teams Calling uitgebreid worden toegelicht.

‘De zakelijke telefoniewereld staat aan de vooravond van een grote verschuiving. Met de simoplossingen van Odido en onze software bieden we een krachtige totaaloplossing die Teams verandert in een volwaardige telefooncentrale. Zo helpen we bedrijven om communicatie eenvoudiger, efficiënter en toekomstbestendig te maken.’