Verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen? Leuk als je ons meeneemt. Je geeft je verhuizing voor je abonnementen door in Mijn Odido. Kan je zonder gedoe verder met de rest van je verhuizing.

Haal eruit wat erin zit. Internet Klik en Klaar
Internet + TV: de eerste 10 maanden voor
€30,00
Nieuw huis. Nieuw voordeel.
  • Geen kosten voor aansluiten of activeren.​

  • Je oude en nieuwe aansluiting volgen elkaar op. Je hebt geen dubbele kosten. ​

  • Heb je nieuwe apparatuur nodig? Daar zorgen wij voor.

*Dit aanbod geldt bij een abonnement van 2 jaar (tot max. 2Gbit/s). Daarna betaal je minimaal € 50 per maand voor Internet + TV van 100 Mbit/s. 

Voordelen van een verhuizing doorgeven.


Hetzelfde account.

Je blijft gewoon inloggen met je huidige account en klantnummer. Wel zo makkelijk.


Duurzaam.

Verhuis je naar een nieuw adres en blijft je technologie hetzelfde? Dan neem je je modem en andere hardware gewoon mee. Goed voor de natuur.


Nieuwe maandelijkse korting.

Verder verandert er niets voor jou. Alles werkt zoals je gewend bent. Behalve één ding: je krijgt opnieuw korting op je abonnement. Lekker toch?

Ik wil een verhuizing doorgeven voor:

Internet voor thuis.

Geef je nieuwe adres en verhuisdatum door in Mijn Odido. Denk er wel aan het op tijd te doen. Dit kan al 3 maanden voordat je verhuist.

Mobiel

Zo pas je je adres aan. Log in op Mijn Odido, vul je postcode en huisnummer in, check of alles klopt en kies de ingangsdatum. Opslaan en klaar.

Stap over naar Odido.

Zit je nog bij een andere provider? Stap dan over naar Odido en bekijk je persoonljke aanbod in de shop.

Status van je verhuizing.

Alles onder controle. Ook je verhuizing. Check in Mijn Odido hoe het ervoor staat. Van je aansluiting tot je nieuwe voordeel – je vindt het allemaal op 1 plek.

Neem 'm mee naar je vakantiehuisje zodat je ook daar internet hebt.
Voor maar
€25,00
Tijdelijk internet nodig?

Klik&Klaar Internet is goed en snel internet voor thuis via ons 5G-netwerk. Handig voor als je al internet nodig hebt in je (nieuwbouw) huis. Zodra je nieuwe contract ingaat, zeg je Klik&Klaar makkelijk weer op.

  • Handig voor tijdens het klussen.

  • Maandelijks opzegbaar.

  • Leverbaar binnen 1 dag of op te halen in een van onze winkels.

* M.u.v. inflatiecorrectie. Onbeperkt 5G internet only abonnement in NL incl. bruikleen modem. Maandelijks opzegbaar. Zonder KV € 25/mnd. Check onze dekkingskaart voor de verwachte internetsnelheid op je adres en voorwaarden (ook Klantvoordeel).

Je verhuizing doorgeven.

Het is slim om je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door te geven. Het duurt namelijk zo'n 4 weken om je nieuwe adres aan te sluiten. Volg de 6 stappen hieronder, dan is het zo geregeld.

  1. Log in op Mijn Odido.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum door.

    Naar Mijn Odido
  2. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies eenvoudig wat bij je past.

  3. Bevestigings e-mail.

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

    Vragen we je om oude apparatuur terug te sturen? In Mijn Odido zie je precies wat je terug moet sturen en hoe je dit doet.

  4. Installeer Odido.

    Tijd om Odido te installeren. Hoe je dat doet, hangt af van je type internet.

    Glasvezelinternet
    Heb je een nieuw abonnement met Glasvezel? Dan komt er een monteur van onze installatiepartner Guidion bij je langs om alles te installeren. Je krijgt een e-mail van de monteur om een moment te kiezen dat​ ​jou uitkomt. Wel zo prettig.

    Standaardinternet
    Als je standaardinternet hebt, dan doe je de installatie zelf op de verhuisdatum. Dat is zo gedaan. Hulp nodig? Gebruik het stappenplan of bekijk de ​​ installatievideo.

  5. Pas het adres van je mobiele abonnement aan.

    Heb je ook Klantvoordeel? Geef de verhuizing van je mobiele abonnement(en) dan ook even door. Kan gewoon in ​Mijn Odido.

    Goed om te weten. Staan al je Odido abonnementen in 1 Mijn Odido account? Je adres wijzigt dan automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

Veelgestelde vragen over verhuizen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.