Overstappen naar Odido Internet + TV + Vast Bellen? Dat kan met de Overstapservice. Zo blijf je online en voorkom je dubbele kosten. Wel zo fijn.
Heb je de Overstapservice al aangevraagd? Je geeft je gegevens makkelijk door via Mijn Odido.
Overstappen naar Odido Internet + TV + Vast Bellen? Dat kan met de Overstapservice. Zo blijf je online en voorkom je dubbele kosten. Wel zo fijn.
Heb je de Overstapservice al aangevraagd? Je geeft je gegevens makkelijk door via Mijn Odido.
Odido Internet + TV besteld? Vraag dan de Overstapservice aan. Zo gebeurd. Je hoeft maar 3 stappen te volgen:
Geef je gegevens binnen 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling door. Dan hebben we je gegevens op tijd binnen en kunnen we de overstap voor je regelen. Check eerst of de Overstapservice werkt bij je vorige aanbieder.
Odido Internet + TV besteld met Overstapservice erbij? Dan krijg je van ons een e-mail met een link. Daar klik je op.
Geen link?
Overstappen kan ook makkelijk in Mijn Odido Kijk bij het tabblad Overstappen. Nog nooit ingelogd? Activeer dan eerst even je account.
Je bent nu op de goede pagina in Mijn Odido. Deze gegevens vul je in:
Je huidige internetprovider.
Het contractnummer.
De laatste 3 cijfers van je IBAN.
Je telefoonnummer.
De achternaam op het contract van de internetprovider waar je nu bij zit.
Vul in en klik op verstuur. Klaar! We laten het meteen weten als de overstap is gelukt.
Zijn je gegevens veranderd?
Ben je bijvoorbeeld verhuisd? Vul de info in die je bij je vorige aanbieder hebt gebruikt. Als je verhuisd bent, is dat dus je oude adres. Weten we zeker dat jij het bent. Het kan dus zijn dat de informatie die je hier invult, niet hetzelfde is als wat je hebt ingevuld bij je Odido bestelling. Is niet erg. Weet je niet zeker wat je hebt ingevuld bij je vorige aanbieder? Dat vind je vaak terug in je persoonlijke omgeving of in oude e-mails.
Updates van je overstap zien? Je krijgt van ons een e-mail als er iets verandert. Maar je ziet het ook heel in Mijn Odido. Daar staat precies hoe ver je aanvraag is. Overstap niet gelukt? Laten we je ook weten.
Bekijk mijn overstapOverstappen naar een nieuw internetabonnement van Odido is zo geregeld met de Overstapservice. Hier moet je op letten.
Loopt je contract bij je vorige aanbieder nog langer dan 4 maanden? Dan kan je nog niet opzeggen. Je wil natuurlijk zo snel mogelijk Odido. Snappen we. We sturen je meteen een berichtje als dat kan. Vul je gegevens, doen wij de rest.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.
De app van OdidoBellen kan natuurlijk ook. Ma t/m vrij 8-20 uur. Za 9-17.30 uur. Zo 12-17.30 uur.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.