Overstappen naar Odido Internet + TV + Vast Bellen.

vrouw die telefoon in handen heeft
Overstapservice van Odido.

Overstappen naar Odido Internet + TV + Vast Bellen? Dat kan met de Overstapservice. Zo blijf je online en voorkom je dubbele kosten. Wel zo fijn.

Heb je de Overstapservice aangevraagd bij je bestelling? Je krijgt van ons een e-mail. We vragen je om je oude gegevens in te vullen. Kan gewoon in Mijn Odido.

Zo werkt de Overstapservice.

Heb je bij je bestelling aangegeven gebruik te willen maken van onze gratis Overstapservice? Geef je gegevens aan ons door. Zo gebeurd.

Goed om op te letten

Geef je gegevens binnen 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling door. Dan hebben we je gegevens op tijd binnen en kunnen we de overstap voor je regelen. Check eerst of de Overstapservice werkt bij je vorige aanbieder.

  1. Klik op de link.

    Odido Internet + TV besteld met Overstapservice erbij? Dan krijg je van ons een e-mail met een link naar Mijn Odido. Daar klik je op.

    Geen link?
    Overstappen kan ook makkelijk in Mijn Odido Kijk bij het tabblad Overstappen. Nog nooit ingelogd? Activeer dan eerst even je account. 

  2. Vul je (oude) gegevens in.

    Je bent nu op de goede pagina in Mijn Odido. Deze gegevens vul je in: 

    • Je huidige internetprovider. 

    • Het contractnummer. 

    • De laatste 3 cijfers van je IBAN. 

    • Je telefoonnummer. 

    • De achternaam op het contract van de internetprovider waar je nu bij zit. 

    Vul in en klik op verstuur. Klaar! We laten het meteen weten als de overstap is gelukt. 

    Zijn je gegevens veranderd? 
    Ben je bijvoorbeeld verhuisd? Vul de info in die je bij je vorige aanbieder hebt gebruikt. Als je verhuisd bent, is dat dus je oude adres. Weten we zeker dat jij het bent. Het kan dus zijn dat de informatie die je hier invult, niet hetzelfde is als wat je hebt ingevuld bij je Odido bestelling. Is niet erg. Weet je niet zeker wat je hebt ingevuld bij je vorige aanbieder? Dat vind je vaak terug in je persoonlijke omgeving of in oude e-mails.  

  3. We houden je op de hoogte.

    Updates van je overstap zien? Je krijgt van ons een e-mail als er iets verandert. Maar je ziet het ook in Mijn Odido. Daar staat precies hoe ver je aanvraag is. Overstap niet gelukt? Laten we je ook weten. 

    Bekijk mijn overstap

Goed om te weten over de Overstapservice.

Overstappen naar een nieuw internetabonnement van Odido is zo geregeld met de Overstapservice. Hier moet je op letten. 

Belangrijk om te weten: de Overstapservice kan niet bij Klik&Klaar Internet.

hond videobelt met baasje
Nog te vroeg?
We geven je een seintje.

Loopt je contract bij je vorige aanbieder nog langer dan 4 maanden? Dan kan je nog niet opzeggen. Je wil natuurlijk zo snel mogelijk Odido. Snappen we. We sturen je meteen een berichtje als dat kan. Vul je gegevens, doen wij de rest. 

Veelgestelde vragen over overstappen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.