De status van je Internet + TV bestelling.

Benieuwd naar de status van je Odido Internet + TV bestelling? Volg je bestelling stap voor stap.

  1. Bevestiging van je bestelling.

    Je hebt besteld en nu is het aan ons. We mailen je een bevestiging. Je krijgt een contract. Een link naar de Algemene Voorwaarden. En een link naar Mijn Odido. Kan je voortaan overal makkelijk bij.

    Naar Mijn Odido
  2. Volg je bestelling in Mijn Odido.

    Benieuwd hoe het met je bestelling staat? En wat er gaat gebeuren? Kijk even in Mijn Odido.  

  3. Datum prikken voor installatie.

    Heb je een aansluiting met Glasvezel of met standaardinternet op je adres? 

    Glasvezelinternet 
    Heb je een Odido abonnement met Glasvezel besteld? Dan komt er een monteur langs voor de installatie. Onze partner Guidion maakt een afspraak met je. De datum en tijd van de afspraak krijg je daarna ook via e-mail en sms.  

    Goed om te weten: je kan de installatiedatum pas afspreken als de glasvezelaansluiting helemaal klaar is. Is je huis nog niet aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan moet er eerst nog wat gebeuren. Welke werkzaamheden dat precies zijn, hangt ervan af. Je vindt het in de bevestiging van je bestelling. 

    Standaardinternet  
    Bij een gewone internetaansluiting is een monteur niet nodig. Je krijgt van ons een brief en een e-mail met de installatiedatum. Vanaf die datum kan je het Installatiepakket dat je voor die tijd van ons krijgt zelf installeren. Zo gebeurd. 

    Vergeet niet je abonnement bij je vorige provider op te zeggen. Kan met onze handige opzegbrief. Of stap over met de Overstapservice. Wat je wil. 

    Opzegformulier
  4. Bezorging installatiepakket.

    PostNL of DHL bezorgen het installatiepakket bij je thuis. Uiterlijk 2 dagen voor de installatiedatum. Zodra je pakket onderweg is, krijgt je een link om het pakket te volgen. Niet thuis? Dan krijg je een afhaalbewijs in de brievenbus. Haal je pakket dan op bij het aangegeven afhaalpunt. Neem je afhaalbewijs en je paspoort, rijbewijs of ID-kaart mee En doe het binnen een week, anders gaat het pakket weer terug naar ons. 

  5. Installatie.

    Tijd om te installeren. Hoe dat gaat, hangt af van je internetaansluiting: 

    Glasvezelinternet 
    De monteur komt bij je langs op de afgesproken installatiedatum. Installatiedatum vergeten? Staat in Mijn Odido. Komt ‘t toch niet uit? Tot 1 werkdag van tevoren kan je de afspraak verzetten. Even bellen met Guidion op 020-3232766. Benieuwd wat de monteur precies gaat doen? Bekijk de video en extra info.  

    Standaardinternet
    Vanaf de installatiedatum kan je je Odido makkelijk zelf installeren. In het installatiepakket zit een handig stappenplan. Installatiedatum vergeten? Staat in Mijn Odido. Net als alle andere informatie over de installatie. 

oudere man en tuinvrouw
Korting pakken met
Klantvoordeel.

Dubbel voordeel: combineer je Odido internetabonnement met je mobiele abonnement van Odido en je krijgt elke maand extra korting. Mooi meegenomen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.