Je abonnement opzeggen.

Toe aan iets anders? Geen punt. Op deze pagina lees je hoe je makkelijk je abonnement opzegt of aanpast.

self service

Overlijden

Opzeggen vanwege een overlijden? We zijn er voor je.

Opzeg icoon

Opzeggen

Vinden we jammer. Maar natuurlijk helpen we je ook hierbij.

Huis

Verhuizen

In je nieuwe huis ook razendsnel internet? Je neemt ons makkelijk mee.

Zo zeg je je abonnement op.

Klik hieronder op het abonnement dat je wil opzeggen. Zie je daarna meteen alles opties.

  1. Welk abonnement wil je opzeggen?

    Klik hieronder op het abonnement dat je wil opzeggen.

  2. Wil je Internet en/of TV opzeggen?

    Soms wil je iets anders. Of verandert je situatie. Snappen we. Hieronder zie je op welke manieren je Internet, TV of beiden kan opzeggen.

    Goed om te weten.

    Je kan opzeggen als je contract is afgelopen. Die einddatum zie je makkelijk in Mijn Odido of de Odido App.

    Als je Klantvoordeel hebt.

    Check dan meteen even in Mijn Odido of de Odido App of er een verlengaanbod voor je klaarstaat. Zo hou je de korting en ben je vaak voordeliger uit. Wel zo fijn.

    En kom je er niet uit? Bel ons even. Dan kijken we er samen naar.

    Wil je Klik&Klaar Internet opzeggen?

    Wil je Klik&Klaar Internet opzeggen? Dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je regelt het makkelijk met de knop hieronder. Kwestie van klikken, inloggen en je opzegdatum kiezen. Zo gedaan.

    Goed om te weten: heb je Klik&Klaar Internet minder dan 15 dagen geleden afgesloten? Dan kan je het formulier nog niet gebruiken. Bel ons even, dan regelen we het meteen voor je.

    pakketbezorger
    Het 5G-modem terugsturen.

    Het 5G-modem heb je van ons in bruikleen gekregen. Vergeet je 'm niet terug te sturen? Is gewoon gratis.

    Op je einddatum krijg je hierover nog een e-mail. Daarin vind je ook de QR-code om 'm in te leveren bij een DHL servicepoint.

    Wil je je mobiele abonnement opzeggen?

    Soms wil je iets anders. Of verandert je situatie. Snappen we. Hieronder zie je op welke manieren je je mobiele abonnement kan opzeggen.

    Goed om te weten.

    Je kan opzeggen als je contract is afgelopen. Die einddatum zie je makkelijk in Mijn Odido of de Odido App.

    Als je Klantvoordeel hebt.

    Check dan meteen even in Mijn Odido of de Odido App of er een verlengaanbod voor je klaarstaat. Zo hou je de korting en ben je vaak voordeliger uit. Wel zo fijn.

    En kom je er niet uit? Bel ons even. Dan kijken we er samen naar.

  3. We zijn er voor je.

    Bel ons even. Dan regelen we het meteen.

    En weet je niet zeker of opzeggen de beste keuze is? Ook dan mag je ons gewoon bellen. Kijken we samen naar de beste oplossing.

    • Bel ons

    Voor als je opgezegd hebt.

    Heb je je abonnement opgezegd? Dan krijg je een e-mail met de bevestiging. Hierin vind je ook welke apparatuur we terug willen. Bijvoorbeeld het modem of de Mediabox. Meer informatie hierover vind je op de pagina over apparaturen terugsturen.

    Liever online opzeggen? Kan ook.

    Je kan ook online opzeggen. Gewoon in Mijn Odido.

    Voor als je opgezegd hebt.

    Heb je je abonnement opgezegd? Dan krijg je een e-mail met de bevestiging. Hierin vind je ook welke apparatuur we terug willen. Bijvoorbeeld het modem of de Mediabox. Meer informatie hierover vind je op de pagina over apparaturen terugsturen.

    Opzeggen met een brief.

    Liever je abonnement opzeggen met een brief? Kan ook. Hou er wel rekening mee dat het iets langer duurt tot we je aanvraag hebben verwerkt. Maar de datum van je verzoek blijft de opzegdatum.

    Stuur je brief naar:
    Odido Netherlands B.V.
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

    Tip: stuur je brief als aangetekende brief. Weet je zeker dat 'ie goed bij ons aankomt. Wel zo fijn.

    In de brief zet je in ieder geval:

    • Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

    • Adres, postcode en woonplaats

    • Telefoonnummer

    • Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

    • Geboortedatum

    • Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

    • Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

    • Welke diensten je wil opzeggen

    • De reden dat je opzegt

    Je krijgt altijd bericht als we je opzegging hebben verwerkt.

    Voor als je opgezegd hebt.

    Heb je je abonnement opgezegd? Dan krijg je een e-mail met de bevestiging. Hierin vind je ook welke apparatuur we terug willen. Bijvoorbeeld het modem of de Mediabox. Meer informatie hierover vind je op de pagina over apparaturen terugsturen.

    We zijn er voor je.

    Bel ons even. Dan regelen we het meteen.

    En weet je niet zeker of opzeggen de beste keuze is? Ook dan mag je ons gewoon bellen. Kijken we samen naar de beste oplossing.

    • Bel ons

    Kom langs in 1 van onze Shops.

    Je bent altijd welkom in 1 van onze Shops. Regelen we samen de opzegging. Of kijken we naar de beste oplossing voor je situatie. Net wat je fijn vindt.

    Liever online opzeggen? Kan ook.

    Je kan ook online opzeggen. Gewoon in Mijn Odido.

    Opzeggen met een brief.

    Liever je abonnement opzeggen met een brief? Kan ook. Hou er wel rekening mee dat het iets langer duurt tot we je aanvraag hebben verwerkt.

    Stuur je brief naar:
    Odido Netherlands B.V.
    Postbus 16272
    2500 BG Den Haag

    Tip: stuur je brief als aangetekende brief. Weet je zeker dat 'ie goed bij ons aankomt. Wel zo fijn.

    In de brief zet je in ieder geval:

    • naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

    • adres, postcode en woonplaats

    • telefoonnummer

    • klantnummer (vind je in Mijn Odido)

    • geboortedatum

    • betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

    • datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn)

    • welke diensten je wil opzeggen

    • de reden dat je opzegt

    Binnen 1 week krijg je een e-mail of brief met de bevestiging.

Veelgestelde vragen over opzeggen.

We hebben de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Kies hieronder of je vraag gaat over Odido Mobiel of Internet + TV.

Veelgestelde vragen over Internet + TV opzeggen.

Veelgestelde vragen over Klik & Klaar Internet opzeggen.

Veelgestelde vragen over Odido Mobiel opzeggen.

We zijn er voor je.

Vragen? Stel ze. Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je het fijnst vindt.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido.

Liever persoonlijk contact? Kan natuurlijk ook.

Bel met Odido

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.