Internet, TV en/of Vast Bellen opzeggen.

Na de afgesproken contractperiode kan je je contract opzeggen wanneer je maar wil. Vinden we jammer, maar ook dan zijn we er natuurlijk voor je. Kies hieronder wat je wil opzeggen en waarom.

Terug

Overlijden

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk. Je kan op 2 manieren opzeggen:

  • Online opzeggen via Closure

We werken samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Wel zo makkelijk en zo goed als gratis. Het is dus wel belangrijk dat je het overlijden aan ons doorgeeft.

  • Bellen om op te zeggen of een contract over te nemen

Liever bellen om op te zeggen? Snappen we. Het contract niet opzeggen maar overnemen? Kan ook. Kwestie van bellen: 023–7513032 op werkdagen tussen 8.30-21 uur of op zaterdag tussen 9-17.30 uur.

Goed om op te letten: had de overledene ook een mobiel abonnement van Odido? Alles wat je moet weten over het opzeggen van een mobiel abonnement lees je hier.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor Internet + TV + Vast Bellen te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Als je je mobiele abonnement combineert met Internet + TV + Vast Bellen kan je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel onze Klantenservice
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Service

We vinden het jammer dat de service van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag om tv- of internetproblemen op te lossen. Wil je een groter en stabieler wifinetwerk? Kies dan voor Wifi Plus.

Toch opzeggen? Bel Odido Service
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Overlijden

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk. Je kan op 2 manieren opzeggen:

  • Online opzeggen via Closure

We werken samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Wel zo makkelijk en zo goed als gratis. Het is dus wel belangrijk dat je het overlijden aan ons doorgeeft.

  • Bellen om op te zeggen of een contract over te nemen

Liever bellen om op te zeggen? Snappen we. Het contract niet opzeggen maar overnemen? Kan ook. Kwestie van bellen: 023–7513032 op werkdagen tussen 8.30-21 uur of op zaterdag tussen 9-17.30 uur.

Goed om op te letten: had de overledene ook een mobiel abonnement van Odido? Alles wat je moet weten over het opzeggen van een mobiel abonnement lees je hier.

Terug

Internetsnelheid

Je kan je internetsnelheid maandelijks aanpassen in Mijn Odido. Blijft je internet traag? Dan is er mogelijk iets anders aan de hand. Helpen we je bij. Check de oplossingen voor traag internet. Wil je een groter en stabieler wifinetwerk? Kies dan voor Wifi Plus.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Internetkwaliteit

Wat vervelend dat het internet van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Helpen we je bij. Doorloop de stappen om zelf je internet- of wifiproblemen op te lossen. Of bestel Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor Internet te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Als je je mobiele abonnement combineert met Internet kan je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. Met een doorlooptijd tot 2 weken.

Terug

Service

We vinden het jammer dat de service van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Onze excuses. We helpen je graag om je internetproblemen op te lossen. Wil je een groter en stabieler wifinetwerker? Kies dan voor Wifi Plus.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Overlijden

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk. Je kan op 2 manieren opzeggen:

  • Online opzeggen via Closure

We werken samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Wel zo makkelijk en zo goed als gratis. Het is dus wel belangrijk dat je het overlijden aan ons doorgeeft.

  • Bellen om op te zeggen of een contract over te nemen

Liever bellen om op te zeggen? Snappen we. Het contract niet opzeggen maar overnemen? Kan ook. Kwestie van bellen: 023–7513032 op werkdagen tussen 8.30-21 uur of op zaterdag tussen 9-17.30 uur.

Goed om op te letten: had de overledene ook een mobiel abonnement van Odido? Alles wat je moet weten over het opzeggen van een mobiel abonnement lees je hier.

Terug

tv-kwaliteit

We vinden het jammer dat TV van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij tv-problemen

TV online opzeggen
Wil je Odido TV opzeggen? Log in op Mijn Odido om te zien wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je het abonnement kan opzeggen hangt af van wanneer je het hebt afgesloten.

Na 24 januari 2022
Heb je Odido TV afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een tv-abonnement voor een periode van een jaar. Je kan je tv-abonnement pas opzeggen wanneer je contract met Odido is afgelopen. In Mijn Odido zie je automatisch de mogelijkheid om op te zeggen wanneer de contractperiode is verstreken.

Voor 24 januari 2022
Heb je Odido TV afgesloten voor 24 januari 2022? Dan kan je Odido TV eenvoudig opzeggen in Mijn Odido. Klik op de button hieronder en vul je inloggegevens in.

TV opzeggen

Let op: Om de opzegging helemaal af te ronden vragen we je om bepaalde apparatuur terug te sturen die je van ons in bruikleen hebt. Je krijgt na de opzegging van je abonnement instructies over het terugsturen van de apparatuur.

Telefonische hulp bij TV opzeggen
Heb je hulp nodig met het opzeggen van je abonnement? Bel ons dan op 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor Odido TV te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een (TV) pakket te verwijderen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Meld je dan aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse factuur en andere extra's.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Andere reden

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij tv-problemen? En wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Pas bijvoorbeeld je zenderpakket aan. Zo kijk je alleen wat ook echt bij je past.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Overlijden

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk. Je kan op 2 manieren opzeggen:

  • Online opzeggen via Closure

We werken samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Wel zo makkelijk en zo goed als gratis. Het is dus wel belangrijk dat je het overlijden aan ons doorgeeft.

  • Bellen om op te zeggen of een contract over te nemen

Liever bellen om op te zeggen? Snappen we. Het contract niet opzeggen maar overnemen? Kan ook. Kwestie van bellen: 023–7513032 op werkdagen tussen 8.30-21 uur of op zaterdag tussen 9-17.30 uur.

Goed om op te letten: had de overledene ook een mobiel abonnement van Odido? Alles wat je moet weten over het opzeggen van een mobiel abonnement lees je hier.

Terug

Kwaliteit Vast Bellen

We vinden het jammer dat Vast Bellen niet voldoet aan je verwachtingen. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met Vast Bellen? Bel je de laatste tijd ineens een stuk minder? In plaats van opzeggen kan je ook je abonnement aanpassen in Mijn Odido.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Kosten besparen

Vind je de kosten voor Vast Bellen te hoog? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een ander Vast Bellen abonnement te kiezen.

Klantvoordeel
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Als je je mobiele abonnement combineert met Vast Bellen kan je genieten van extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en krijg korting op je maandelijkse factuur en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Andere reden

We vinden het jammer dat je weg wil gaan. Kunnen we je nog helpen met deze tips bij problemen met Vast Bellen? En wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Kies bijvoorbeeld voor een ander Vast Bellen abonnement dat beter bij je past.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Zenderpakket TV

Heb je je tv-abonnement uitgebreid met 1 van onze Themapakketten of Premium zenders? De Themapakketten kan je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van 1 maand. Je kan zowel Themapakketten als Premium zenders zelf makkelijk aan- of uitzetten via Mijn Odido.

Terug

Overlijden

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk. Je kan op 2 manieren opzeggen:

  • Online opzeggen via Closure

We werken samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Wel zo makkelijk en zo goed als gratis. Het is dus wel belangrijk dat je het overlijden aan ons doorgeeft.

  • Bellen om op te zeggen of een contract over te nemen

Liever bellen om op te zeggen? Snappen we. Het contract niet opzeggen maar overnemen? Kan ook. Kwestie van bellen: 023–7513032 op werkdagen tussen 8.30-21 uur of op zaterdag tussen 9-17.30 uur.

Goed om op te letten: had de overledene ook een mobiel abonnement van Odido? Alles wat je moet weten over het opzeggen van een mobiel abonnement lees je hier.

Terug

TV box(en)

Heb je een TV box niet meer nodig? Deze kan je op elk moment opzeggen. Dit regel je heel makkelijk in Mijn Odido.

Terug

Cloud Opnemen opzeggen

Je kan na de eerste maand heel makkelijk Cloud Opnemen uitzetten in Mijn Odido. Je zit dus nergens aan vast. Da's fijn.

Let op: Je verliest al je cloud opnames als je Cloud Opnemen opzegt.

Terug

Internetsnelheid

Een te hoge of te lage internetsnelheid? Dit pas je makkelijk zelf aan in Mijn Odido. We helpen je ook graag verder met deze online hulp bij wifi- of internetproblemen. Wil je een groter en stabieler wifinetwerk? Kies dan voor Wifi Plus.

Terug

Wifi Plus

Heb je genoeg aan minder wifipunten in huis? Of heb je Wifi Plus helemaal niet meer nodig? Je kan zelf je wifipunt(en) opzeggen in Mijn Odido. Na de opzegging ontvang je instructies over het terugsturen van de wifipunten.

Terug

Vast Bellen abonnement

Heb je een ander abonnement nodig voor Vast Bellen? Je kan elke maand je abonnement aanpassen in Mijn Odido. Wel zo makkelijk.

Terug

Internetkwaliteit

Wat vervelend dat het internet van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Helpen we je bij. Doorloop de stappen om zelf je internet- of wifiproblemen op te lossen. Of bestel Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

TV-kwaliteit

Wat vervelend dat TV van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Helpen we je bij. Doorloop de stappen om zelf je tv-problemen op te lossen.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Vast Bellen kwaliteit

Wat vervelend dat het Vast Bellen van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Helpen we je bij. Doorloop de stappen om zelf je problemen met Vast Bellen op te lossen.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Kwaliteit alle diensten (Internet, TV & vast Bellen)

Wat vervelend dat internet + TV + Vast Bellen van Odido niet voldoet aan je verwachtingen. Sommige dingen kan je makkelijk zelf oplossen met dit stappenplan. Wil je een groter en stabieler wifinetwerk? Kies dan voor Wifi Plus.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Verhuizen

Verhuis Odido mee
Ga je verhuizen? Verhuis Odido met je mee. Lees alles over verhuizen van Internet + TV + Vast Bellen.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Samenwonen

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je Odido vaak kan meeverhuizen?

Klantvoordeel
Heb jij of je partner een mobiel abonnement van Odido? Als je je mobiele abonnement combineert met Internet + TV + Vast Bellen krijg je extra voordelen. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Emigreren

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om Internet + TV + Vast Bellen mee te nemen.

Opzeggen? Bel ons
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Ik gebruik het niet

Abonnement aanpassen
Gebruik je Internet + TV + Vast Bellen niet volledig? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Zakelijk abonnement

Abonnement aanpassen
Gebruik je je abonnement niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV-)pakket te verwijderen. Tip: Bekijk ook de mobiele abonnementen van Odido Business.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Mijn reden staat er niet tussen

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met deze tips?

Ook kan je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik te vergroten.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De doorlooptijd kan tot 2 weken duren.

Terug

Verhuizen

Verhuis Internet van Odido mee
Ga je verhuizen? Verhuis Odido met je mee.

Heb je Klantvoordeel?
Heb je ook een mobiel abonnement van Odido? Vergeet niet om ook je verhuizing door te geven voor je mobiele abonnement. Meld je opnieuw aan voor Klantvoordeel na je verhuizing.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van Odido.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Samenwonen

Ga je binnenkort samenwonen? Gefeliciteerd! Wist je dat je Odido in veel gevallen kan meeverhuizen?

Klantvoordeel
Heeft een van jullie al een mobiel abonnement van Odido? Combineer deze dan met een Odido internetabonnement. Meld je aan voor Klantvoordeel en ontvang korting op je maandelijkse rekening en andere extra’s.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Emigreren

Ga je emigreren? Dan is het helaas niet mogelijk om Odido mee te nemen.

Opzeggen? Bel ons
Bel naar 0800-0092 om op te zeggen. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Ik gebruik het niet

Abonnement aanpassen
Gebruik je je abonnement niet volledig? Wist je dat je sommige delen van je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV) pakket te verwijderen.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Zakelijk abonnement

Abonnement aanpassen
Gebruik je je abonnement niet meer door je zakelijk abonnement? Wist je dat je maandelijks je abonnement kan aanpassen in Mijn Odido? Bespaar kosten door bijvoorbeeld een lagere internetsnelheid te kiezen of een (TV) pakket te verwijderen. Tip: bekijk ook de mobiele abonnementen van Odido Business.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: Deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Andere reden

Staat je reden er niet tussen? We vinden het jammer als je weggaat. Kunnen we je nog helpen met online hulp bij wifi-of internetproblemen? Ook kan je kiezen voor Wifi Plus om je wifibereik in huis te verbeteren.

Toch opzeggen? Bel ons
Wil je toch opzeggen? Bel dan naar 0800-0092. Kies voor vaste internet- en tv-aansluiting (optie 1) en spreek het woord ‘opzeggen’ in als reden. Onze medewerkers helpen je verder met het opzeggen van je abonnement.

Andere manieren om op te zeggen
Je kan ook per brief of e-mail opzeggen. Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd, tot 2 weken.

Terug

Mobiel abonnement

Wil je een mobiel abonnement van Odido opzeggen? Dat kan na afloop van je contractperiode. Deze vind je terug in Mijn Odido. Meer weten over het opzeggen van je mobiele abonnement? Je leest het op deze pagina.

Terug

4G voor Thuis opzeggen

Het opzeggen van 4G voor thuis gaat op dezelfde manier als het opzeggen van een mobiel abonnement.

Terug

Deezer opzeggen

Er zijn 2 verschillende Deezer abonnementen: Vast en Flexibel.

Deezer Vast:
Heb je een Deezer Vast abonnement? Dan is de einddatum gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Je kan deze niet tussentijds opzeggen.

Deezer Flexibel:
Heb je een Deezer Flexibel abonnement? Dan kan je deze maandelijks aan- en uitzetten in Mijn Odido.

Terug

Videoland opzeggen

Videoland kan je na de eerste maand opzeggen wanneer je wilt. Dat je makkelijk in Mijn Odido. Je abonnementskosten stoppen meteen.

Let op: je kan vervolgens geen films en series meer bekijken via je Videoland-account.

Terug

Zakelijk abonnement

Alle informatie over het opzeggen van Odido Business vind je op de zakelijke pagina.

Wil je weten wanneer je contract afloopt? Of wil je alleen een deel van je abonnement opzeggen? Dat doe je in Mijn Odido.

Opzeggen bij overlijden.

Closure logo
Odido werkt samen met Closure.

Als er iemand is overleden, heb je al genoeg aan je hoofd. Daarom werken we samen met Closure. Heb je de informatie doorgegeven voor het Odido abonnement, dan kan je met Closure meteen andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Heel makkelijk. En met de knop hieronder is het zo goed als gratis.

Problemen? Lossen we op voor je.

Heb je problemen met je Internet + TV + Vast Bellen van Odido? Lees wat je makkelijk zelf doet voor een betere verbinding.

Wifi en Internet

Wiebelige verbinding? In een paar stappen opgelost.

TV

Zwart scherm of blokkerig beeld? Dit doe je eraan.

Vast Bellen

Storing op de lijn? Dit wil je weten.

Veelgestelde vragen over opzeggen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Ma t/m vrij 8-20 uur. Za 9-17.30 uur. Zo 12-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.