Na je bestelling heb je meestal een bedenktijd. Hoe lang de bedenktijd is, hangt af van wat je hebt besteld. Wil je toch je bestelling bij ons annuleren? Met het formulier hieronder regel je het meteen zelf. Heb je een vraag over annuleren? Bekijk dan de veelgestelde vragen over het annuleren van je bestelling.

Ben je een zakelijke klant en wil je een Odido bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op om je opties te bespreken.

Heb je een Sim Only abonnement en wil je deze opzeggen of annuleren? Bel Odido Service.

Bel: 0800-0092.

Dan regelen we het meteen voor je.

Bedenktijd

Controleer hieronder welke situatie voor jou geldt en vul daarna het formulier in.

Voordat je een abonnement met telefoon annuleert.
Tegenwoordig is je telefoon goed beveiligd, zodat je ook op afstand controle houdt over je telefoon. 
Wil je een abonnement met telefoon annuleren? Voordat je het formulier hieronder invult, moet je:
  1. Ontgrendeling (pincode, vingerafdruk- of gezichtscanner) verwijderen.
  2. Gebruikersaccounts verwijderen.
  3. Je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. 
Belangrijk: doe je dit niet, dan wijzen we je annuleringsverzoek af.

a) Ik heb in een Odido winkel

o een nieuw abonnement met telefoon genomen

o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen

o mijn abonnement verlengd met telefoon

o mijn abonnement verlengd zonder telefoon

o een Prepaid of losse telefoon gekocht

b) Ik heb via www.odido.nl of telefonisch bij Odido

o een nieuw abonnement met telefoon genomen

o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen

o mijn abonnement verlengd met telefoon

o mijn abonnement verlengd zonder telefoon

o een Prepaid of losse telefoon gekocht

c) Ik heb bij een ander verkooppunt

o een nieuw abonnement met telefoon genomen

o een nieuw abonnement zonder telefoon genomen

o mijn abonnement verlengd met telefoon

o mijn abonnement verlengd zonder telefoon

o een Prepaid of losse telefoon gekocht



Persoonsgegevens

De combinatie van postcode, huisnummer en toevoeging is onbekend.


Gegevens van de bestelling

Optioneel

Toestel

Wil je een bestelling met toestel annuleren? Dan moet je het toestel terugsturen. Je ontvangt later een e-mail met het retouradres, vul nu alvast deze gegevens in.

Het IMEI-nummer is het identificatienummer van het toestel. Het juiste IMEI nummer staat op de kassabon of hardware factuur. Je kunt ook met het toestel bellen naar *#06#
(er wordt niet echt gebeld, op deze manier laat het toestel het IMEI-nummer zien)

Om je aanvraag te behandelen, hebben we een kopie van het aankoopbewijs van je bestelling nodig, bijvoorbeeld de kassabon of de hardware factuur van het toestel. Gaat het om een bestelling zonder toestel (Sim Only)? Dan is een kopie van je contract of de orderbevestiging ook goed.

Uploaden doe je zo: klik op 'choose files' en selecteer de kopie (deze moet opgeslagen zijn op je computer/toestel). Dit mag ook een goed leesbare foto zijn. Het bestand mag maximaal 3.5 MB zijn, bij voorkeur als .jpg of .pdf bestand.


Bankgegevens

Zodat we eventuele bijbetalingen kunnen terugstorten.


Goed om te weten: na het verzenden van het retourformulier

Klik op verzenden om het formulier te verzenden en zo je annulering door te geven.
Je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging dat we het formulier hebben ontvangen. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.

  • Wil je een bestelling mét toestel annuleren? Dan sturen we je een tweede e-mail met het adres waarnaar je de bestelling kunt terugsturen. Je stuurt het volledige pakket retour; inclusief een kopie van de e-mail met het retouradres. Je toestel inleveren in een Odido winkel is niet mogelijk.

Let op. Heb je een toestelverzekering? Vergeet dan niet deze zelf op te zeggen; wij kunnen dat niet voor je doen. Kijk op toestelverzekering.chubb.nl voor meer informatie over het opzeggen van een CHUBB toestelverzekering.