-
Kies het abonnement.
Over welk abonnement gaat het?
-
Internet, TV en Vast Bellen
Mobiel
-
Gratis opzeggen.
Wil je het abonnement opzeggen? Geen punt. Stuur een e-mail naar nabestaandendesk@odido.nl met daarin de volgende informatie:
De naam van de overledene.
Een kopie van de overlijdensakte.
Het klantnummer.
Of laat het ons weten met Closure. Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Goed om te weten.Als je opzegt, kan je het Internet, TV en/of Vast Bellen abonnement niet meer gebruiken.
Apparaten terugsturen.
De apparaten die bij een Internet, TV en/of Vast Bellen horen, zijn meestal in bruikleen. Denk aan een modem, TV box, Mediabox of wifipunt(en).
Zeg je het abonnement op? Dan krijg je een e-mail met daarin welke apparaten we terug willen. Wel zo duidelijk. En met de QR-code in de e-mail stuur je ze makkelijk naar ons terug.
Meer weten? We hebben alle informatie rondom het terugsturen van apparatuur voor je op een rij gezet.
Op naam van iemand anders zetten.
Als je op hetzelfde adres woont.
Woon je op hetzelfde adres? Dan kan je het contract over zetten op je eigen naam. Noemen we contractovername. Zo kan je het abonnement gewoon nog gebruiken.
Vul het contractovernameformulier voor Internet + TV in. En stuur 'm naar nabestaandendesk@odido.nl. Regelen wij de rest.
Als je op een ander adres woont.
Als je op een ander adres woont, kan je het abonnement niet op een andere naam zetten. Wel kan je 'm gratis opzeggen. Doe je met een e-mail naar nabestaandendesk@odido.nl. Zet daarin:
De naam van de overledene.
Een kopie van de overlijdensakte.
Het klantnummer.
Of laat het ons weten met Closure. Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Gratis stopzetten.
Wil je het abonnement opzeggen? Geen punt. Stuur een e-mail naar nabestaandendesk@odido.nl met daarin de volgende informatie:
De naam van de overledene.
Een kopie van de overlijdensakte.
Het klantnummer.
Of laat het ons weten met Closure. Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Belangrijk om te weten.Als je het abonnement opzegt, kan je het telefoonnummer niet meer gebruiken.
Op naam van iemand anders zetten.
Wil je het abonnement houden? Dan kan je 'm overnemen. Noemen we contractovername. Het abonnement komt dan op je eigen naam te staan.
Vul het contractovernameformulier voor Mobiel in. En stuur 'm naar: nabestaandendesk@odido.nl. Regelen wij de rest.
Ook een zakelijk abonnement kan je makkelijk op naam van iemand anders zetten. We maken er dan een privé abonnement van. Gebruik hiervoor het contractovernameformulier voor Odido Business naar Odido Mobiel.
Goed om te weten.Je krijgt Klantvoordeel met 1 of meerdere abonnementen op hetzelfde adres. Woon je op een ander adres? En heb je geen ander Odido of Ben abonnement? Dan stopt het Klantvoordeel als je het abonnement overneemt.
Veranderen naar Prepaid.
Het telefoonnummer houden, zonder de kosten van een abonnement? Kan gewoon met een e-mail naar nabestaandendesk@odido.nl.
Hierin zet je dat je het abonnement wil aanpassen naar een Prepaid. Vermeld daarbij het klantnummer en de naam van de overledene. En voeg een kopie van de overlijdensakte toe. Dan regelen we het meteen voor je.
Opzeggen bij overlijden.
We helpen je om alles rondom het abonnement goed te regelen. Wel zo fijn.
Kies hieronder over welk abonnement het gaat. Je ziet dan meteen wat er mogelijk is. En hoe je dit regelt.
Goed om te weten.
Telefoon
Had de overledene een abonnement met telefoon? Dan stoppen we het contract. En de telefoon mag je houden. Het openstaande bedrag voor de telefoon hoef je niet meer te betalen.
Is er ook een telefoonverzekering? Vergeet deze dan niet op te zeggen bij de verzekeraar.
Prepaid
Had de overledene een Prepaid aansluiting, dan hoef je het overlijden niet door te geven. Je mag zelf bepalen wat je met de telefoon en de simkaart doet.
Apparaten terugsturen
We vragen apparaten terug bij het opzeggen van het Internet + TV abonnement. Gaat om modem, TV box, Mediabox en/of wifipunten. Lees meer over apparatuur terugsturen op onze pagina.
Veelgestelde vragen over abonnement bij overlijden.
We zijn er voor je.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.
De chatbotCheck our app.
View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.
The Odido appBel met Odido Service.
Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.
Entrepreneur with a question? Ask Odido Business.