-
Kies het abonnement.
Over welk abonnement gaat het?
-
Internet, TV en Vast Bellen
Mobiel
-
Gratis opzeggen.
Wil je het abonnement opzeggen? Geen punt. Laat het ons weten met Closure.
Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Als je meer wil weten over je opzegging met Closure.
Vragen over je opzegging via Closure? Geen punt. De adviseurs van Closure helpen je graag. Je kan ze bereiken op 010 200 4522.
Goed om te weten.Als je opzegt, kan je het Internet, TV en/of Vast Bellen abonnement niet meer gebruiken.
Apparaten terugsturen.
De apparaten die bij een Internet, TV en/of Vast Bellen horen, zijn meestal in bruikleen. Denk aan een modem, TV box, Mediabox of wifipunt(en).
Zeg je het abonnement op? Dan krijg je een e-mail met daarin welke apparaten we terug willen. Wel zo duidelijk. En met de QR-code in de e-mail stuur je ze makkelijk naar ons terug.
Meer weten? We hebben alle informatie rondom het terugsturen van apparatuur voor je op een rij gezet.
Op naam van iemand anders zetten.
Als je op hetzelfde adres woont.
Dan zet je het contract makkelijk op je eigen naam met Closure. Zo kan je het abonnement gewoon nog gebruiken.
Als je op een ander adres woont.
Dan kan je het abonnement niet op een andere naam zetten. Wel kan je 'm gratis opzeggen. Doe je makkelijk met Closure.
Alles over Closure.
Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Vragen over je opzegging via Closure? Geen punt. De adviseurs van Closure helpen je graag. Je kan ze bereiken op 010 200 4522.
Gratis stopzetten.
Wil je het abonnement opzeggen? Geen punt. Laat het ons weten met Closure.
Met Closure kan je meerdere abonnementen en lidmaatschappen tegelijk opzeggen. Heel makkelijk. En kost je niks.
Als je meer wil weten over je opzegging met Closure.
Vragen over je opzegging via Closure? Geen punt. De adviseurs van Closure helpen je graag. Je kan ze bereiken op 010 200 4522.
Belangrijk om te weten.Als je het abonnement opzegt, kan je het telefoonnummer niet meer gebruiken.
Op naam van iemand anders zetten.
Wil je het abonnement houden? Dan kan je 'm overnemen. Noemen we contractovername. Het abonnement komt dan op je eigen naam te staan. Je regelt het makkelijk met het formulier van Closure.
Goed om te weten.Je krijgt Klantvoordeel met 1 of meerdere abonnementen op hetzelfde adres. Woon je op een ander adres? En heb je geen ander Odido of Ben abonnement? Dan stopt het Klantvoordeel als je het abonnement overneemt.
Veranderen naar Prepaid.
Het telefoonnummer houden, zonder de kosten van een abonnement? Kan gewoon met Closure. Vul het formulier in en kies Naar Prepaid omzetten. Wordt het daarna meteen geregeld.
Opzeggen bij overlijden.
We helpen je om alles rondom het abonnement goed te regelen. Wel zo fijn.
Kies hieronder over welk abonnement het gaat. Je ziet dan meteen wat er mogelijk is. En hoe je dit regelt.
Goed om te weten.
Telefoon
Had de overledene een abonnement met telefoon? Dan stoppen we het contract. En de telefoon mag je houden. Het openstaande bedrag voor de telefoon hoef je niet meer te betalen.
Is er ook een telefoonverzekering? Vergeet deze dan niet op te zeggen bij de verzekeraar.
Prepaid
Had de overledene een Prepaid aansluiting, dan hoef je het overlijden niet door te geven. Je mag zelf bepalen wat je met de telefoon en de simkaart doet.
Apparaten terugsturen
We vragen apparaten terug bij het opzeggen van het Internet + TV abonnement. Gaat om modem, TV box, Mediabox en/of wifipunten. Lees meer over apparatuur terugsturen op onze pagina.
Veelgestelde vragen over abonnement bij overlijden.
We zijn er voor je.
Vragen? Stel ze. Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.
De chatbotCheck onze app.
Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.
De app van OdidoBel met Odido Service.
Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.