Verlengen en opzeggen.

Heb je een vraag over het verlengen of opzeggen van je mobiele abonnement? Controleer eerst even wanneer je contract afloopt. Staat in Mijn Odido. Alle andere antwoorden vind je op deze pagina. 

Alles over verlengen.

Je kan gewoon verlengen, vervroegd verlengen of een contract overnemen. Leggen we je uit. 

Normaal verlengen

Je kan al verlengen vanaf de laatste 4 maanden van je contract. Wanneer je contract precies afloopt, zie je in Mijn Odido. Je regelt het zelf online, in een Odido Shop of je bel gratis naar Odido Service. 

Vervroegd verlengen

Je kan verlengen vanaf de laatste 4 maanden van je contract. Maar soms wil je eerder verlengen. Bijvoorbeeld als je toe bent aan een nieuwe telefoon. Snappen we. Daarom is er Vervroegd verlengen. 

Contractovername

Je contract op een andere (bedrijfs)naam zetten? Dat is handig als je bijvoorbeeld een eigen bedrijf bent begonnen, of zelf je abonnement gaat betalen. Je regelt het met een contractovername. 

Alles over opzeggen.

Opzeggen, dat vinden we natuurlijk jammer. Maar je regelt het zo.

Tijdelijk stoppen

Je abonnement op pauze zetten kan niet. We denken graag met je mee. We kunnen je abonnement zo goedkoop mogelijk maken. Bijvoorbeeld als je een tijdje naar het buitenland gaat.  

Opzeggen aan de telefoon

Je mobiele abonnement opzeggen kan door te bellen met Odido.

We zitten op maandag t/m vrijdag voor je klaar tussen 8-20 uur. In het weekend zijn we er tussen 9-17.30 uur.

Opzeggen bij overlijden

Als er iemand overlijdt, moet je al genoeg regelen. Daarom maken we opzeggen zo makkelijk mogelijk. Je kan het abonnement stoppen, overnemen of laten omzetten naar Prepaid. Lees hier hoe je een overlijden aan ons doorgeeft.  

Lees meer over het opzeggen van Odido Internet + TV.

Handig om te weten als je opzegt. 

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.