Veelgestelde vragen


Hoe meld ik me aan voor Klantvoordeel?

Dat kan gewoon in Mijn Odido. De adressen moeten wel precies hetzelfde zijn.

Om je aan te melden voor Klantvoordeel, heb je 2 of meer Odido abonnementen nodig op hetzelfde adres. Bijvoorbeeld 2 mobiele abonnementen, of een combinatie van mobiel, Internet + TV en/of Klik&Klaar. Per adres geldt er een maximum van 6 aangemelde abonnementen.
 
Iedereen binnen het huishouden kan Klantvoordeel activeren. Gewoon in Mijn Odido. Zorg er wel voor dat je adres in Mijn Odido voor mobiel en voor Internet + TV precies hetzelfde geschreven is. Tot de huisnummertoevoeging aan toe. 
 
Lees meer op de pagina over Klantvoordeel.   

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.