Veelgestelde vragen


Wat zijn de voorwaarden als ik mijn contract bij Odido verleng?

Je stapt over op een huidig abonnement en je nieuwe contractperiode start na afloop van je huidige contract.

Je abonnement verlengen? Dit wil je weten:

  • Je stapt over op een van de abonnementen die we nu aanbieden. Heb je nog een ouder abonnement? Dan krijg je automatisch een nieuw abonnement. Opgespaard tegoed vervalt dan.
  • Je nieuwe contractperiode begint direct na de einddatum van je huidige contract.
    Is je contract al afgelopen? Dan geldt een andere (latere) startdatum.
  • Odido Samen en Odido Extra stoppen als je verlengt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.