Veelgestelde vragen


Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen?

Vanaf een paar maanden voor het eind van je vaste contractperiode.

Je kan je abonnement verlengen vanaf 4 maanden voordat je vaste contractperiode afloopt. In de Odido App en in Mijn Odido zie je de einddatum en de datum waarop je kan verlengen.
Zakelijke klanten kunnen 6 maanden van te voren verlengen. 
 
Is je abonnement nog lang niet afgelopen, maar is je telefoon bijvoorbeeld kapot? Dan snappen we dat je graag wat eerder wil verlengen

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.