Veelgestelde vragen


Wanneer is mijn abonnement afgelopen?

Zie je in Mijn Odido. Of in de Odido App.

Je einddatum vind je in je contract. Dat staat in Mijn Odido. Of in de Odido App. 

In Mijn Odido:

  • Klik op Instellingen

  • Ga naar Abonnement & Instellingen. 

  • Onder Overzicht zie je de einddatum van je contract. Daar kan je 'm ook downloaden. 

In de Odido app:

  • Ga naar het abonnement waar het om gaat (Internet + TV of Mobiel).

  • Tik op Abonnement.

  • Druk op Bekijk meer onder Maandelijkse kosten.

Je ziet meteen wanneer je contract afloopt.

Loopt je contract af?
Geen punt. Je abonnement loopt gewoon door. Je kan altijd verlengen of opzeggen vanaf de einddatum van je contract. 

 

 

 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.