Veelgestelde vragen


Waarom zegt mijn Prepaid simkaart dat ik 'beperkte service' heb?

Dat betekent dat je simkaart niet meer actief is.

Als je je prepaid simkaart langer dan 6 maanden niet gebruikt, deactiveren we je simkaart. Als dat is gebeurd, geeft je telefoon de melding dat je beperkte service hebt, of dat je simkaart deactief is. Bekijk meer informatie op odido.nl/prepaid.
 
Dit kan je doen als je aansluiting is gedeactiveerd

Is je nummer gedeactiveerd, omdat je 'm te lang niet hebt gebruikt? Dat kunnen we niet teruggedraaien. En je tegoed is vervallen. Voor een nieuw Odido Prepaid nummer bestel je een nieuwe simkaart in onze Online Shop. Of je bent natuurlijk welkom in een van onze Odido Shops.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.