Veelgestelde vragen


Waarom heb ik geen bereik in het buitenland?

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom je je mobiel niet kan gebruiken in het buitenland.

Als je niet kan bellen, sms'en of internetten in het buitenland, kunnen daar meerdere redenen voor zijn. Het kan bijvoorbeeld een tijdelijke blokkade zijn omdat je een betalingsachterstand hebt. In Mijn Odido of in de Odido App kan je altijd direct zien welke facturen al wel en nog niet betaald zijn. Daarnaast kan het zijn dat je geen roaming geactiveerd hebt, of dat er geen netwerkdekking is op de plek waar je bent.  

 
Op deze webpagina kan je zien of en via welke providers je je mobiel kan gebruiken in het land van je bestemming.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.