Veelgestelde vragen


Waarom heb ik een factuur gekregen voor mijn Klik&Klaar apparatuur?

Als je de apparatuur niet naar ons terugstuurt, gaan we ervan uit dat je 't wil houden. Je krijgt daarvoor een factuur.

Als je je Klik&Klaar Internet abonnement opzegt, ontvangen we de apparatuur graag terug. Het gaat om het 5G-modem en eventuele wifipunten. We leggen je uit hoe je die makkelijk via DHL naar ons terugstuurt. En lukt het niet meteen? Dan sturen we je nog een herinnering.
 
Hebben we de apparatuur daarna nog steeds niet ontvangen? Dan gaan we ervan uit dat je die wil houden. In dat geval rekenen we de kosten bij je af. Je krijgt daarvoor een factuur. De kosten per apparaat staan in onze Klik&Klaar tarievenlijst op odido.nl/tarieven.

Apparatuur toch nog terugsturen?

Dat kan, maar alleen nog deze maand. Maar de QR-code die je eerder van ons kreeg, is niet meer geldig.
Zo stuur je je apparatuur terug: 

  1. Doe alle apparatuur - inclusief kabels en accessoires - in een doos.
  2. Ga vóór 1 oktober met de doos naar een DHL ServicePoint en laat weten dat je pakketje naar Odido moet. DHL weet het adres.
  3. Bewaar na het versturen het verzendbewijs.

Na een paar weken checken wij of je pakket is ontvangen. Als het netjes, compleet en op tijd is binnengekomen, zorgen we voor een credit en terugstorting van de geïncasseerde kosten.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.