Veelgestelde vragen


Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Als je je bestelling al hebt ontvangen, kan je 'm niet meer aanpassen. Als je bestelling nog niet is bezorgd, kan het misschien nog wel.

Ik heb telefonisch besteld bij Odido, of op odido.nl
Als je je bestelling nog niet binnen hebt, kijken we graag met je mee of we je bestelling nog kunnen aanpassen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Dan kunnen we de bestelling niet voor je aanpassen. Neem contact op met je verkooppunt.

Annuleren
Als je hebt besteld op de Odido website of telefonisch bij Odido Service, dan kan je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een Odido Shop op te halen? Neem dan contact op met Odido Service. Aankopen in de Odido Shop kan je niet annuleren.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.