Veelgestelde vragen


Ik wil mijn factuur alleen nog digitaal krijgen, niet per post. Kan dat?

Dat kan je aanpassen in Mijn Odido.

Jazeker. Standaard ontvangen al onze klanten hun facturen alleen digitaal in Mijn Odido. Krijg je ze nu elke maand per post? Dan kan je dat aanpassen in Mijn Odido geef je zelf aan dat je je facturen digitaal wil krijgen. Je kan dan instellen of je alleen een sms of e-mail krijgt met een doorverwijzing naar Mijn Odido. Of een e-mail met als bijlage de eerste pagina van je factuur. 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check our app.

View your invoice, boost your internet speed, and take care of whatever you need.

The Odido app

Call Odido Service.

Want to talk to us? Just give us a call.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.