Veelgestelde vragen

PrePaid


Ik neem mijn Prepaid nummer mee naar een andere provider, wat gebeurt er met mijn tegoed?

Met het vervallen van je Prepaid nummer bij Odido, vervalt ook je tegoed.
Je kan het vervallen tegoed wel laten uitbetalen op je rekening.

  • Vanaf het moment van overzetten heb je 31 dagen de tijd om een aanvraag tot uitbetalen te doen. Na deze 31 dagen kan dat niet meer.
  • Je betaalt € 5 transactiekosten. Die trekken we van het uit te betalen bedrag af.
  • We kunnen je tegoed alleen uitbetalen, nadat je nummer succesvol is overgezet naar een andere provider.

Je kan hier een aanvraag tot uitbetalen doen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.