Veelgestelde vragen

Inloggegevens


Hoe stel ik 2-stapsverificatie (2FA) in?

Om je Mijn Odido account extra te beveiligen bieden we tweestapsverificatie (2FA) aan. Als je 2FA aanzet, krijg je bij het inloggen in Mijn Odido voortaan een code. Zonder die code is inloggen niet mogelijk.

Je kan zelf kiezen hoe je de code krijgt:

  • via een sms'je
  • via een authenticatie-app

Met tweestapsverificatie bescherm je je Mijn Odido account: ook al heeft iemand je inloggegevens, dan kan diegene nog steeds niet inloggen in je account. Heb je tweestapsverificatie eenmaal ingesteld, dan kan je deze niet meer uitzetten. Wil je liever wisselen van de authenticatie-app naar sms (of andersom)? Dat kan gewoon.

Tweestapsverificatie stel je in via Mijn Odido. Kies voor Tweestapsverificatie.

 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.