Heb je iets aangepast aan je abonnement? Of kosten gemaakt buiten je bundel? Hieronder lees je waar je deze kosten terugvindt op je factuur.

Standaard factuur.

Je maandelijkse factuur bestaat uit 2 onderdelen:
- Je abonnementskosten
(deze betaal je vooraf)
- Je gebruikskosten
(deze betaal je achteraf)

Al je facturen vind je terug in Mijn Odido.

Factuur na wijziging.

Als je iets wijzigt aan je abonnement, bijvoorbeeld je bel- of databundel, ziet de volgende factuur er anders uit. Dit komt doordat je de abonnementskosten vooraf betaalt.

Na een wijziging moeten deze kosten dus worden gecorrigeerd.

Kosten buiten de bundel.

Sommige kosten vallen buiten je bundel. Bijvoorbeeld als je meer minuten belt dan er in je belbundel zitten. Maar ook als je meer GB's gebruikt dan in je databundel zitten.

Dat extra verbruik wordt achteraf berekend en staat dus een maand later op je factuur.

Veelgestelde vragen over facturen na een wijziging.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Ma t/m vrij 8-20 uur. Za 9-17.30 uur. Zo 12-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.