Geef ook je verhuizing door voor je mobiele abonnement bij Odido. Doe je makkelijk zelf in Mijn Odido.
Ga je verhuizen? Leuk als je ons meeneemt. Hier lees je hoe je je verhuizing doorgeeft. Zo gedaan.
Adreswijziging doorgeven voor Odido
Ga je verhuizen en neem je Odido mee? In Mijn Odido geef je in een paar klikken je verhuizing door. We kijken wat er allemaal nog meer kan op je nieuwe adres en stellen je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je namelijk een nieuw jaarcontract aan.
Je verhuizing doorgeven in 6 stappen
Het is slim om je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door te geven. Het duurt namelijk zo'n 4 weken om je nieuwe adres aan te sluiten. Volg de stappen hieronder, dan is het zo geregeld.
-
Geef je verhuizing door
In Mijn Odido geef je in een paar klikken je verhuizing door. Zie je ook meteen welke abonnementen we op je nieuwe adres hebben. Handig.
Naar Mijn Odido -
Stel je abonnement samen
Odido op je nieuwe adres? We kijken samen wat er mogelijk is op je nieuwe adres en stellen je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je namelijk een nieuw jaarcontract aan.
-
Je bevestiging
Als je de stappen hebt doorlopen, krijg je een bevestiging in de mail. Met je verhuisdatum en info over oude en nieuwe apparatuur.
-
Stuur je oude Odido apparatuur terug
Je krijgt van ons een e-mail over je Odido apparatuur. Daarin lees je of je alles meeneemt naar je nieuwe adres, of juist terugstuurt. Krijg je nieuwe apparatuur van ons? Dan sturen we die zo’n 2 weken voor je verhuisdatum naar het adres dat je aan ons hebt doorgegeven.
Vragen we je om oude apparatuur terug te sturen? In Mijn Odido zie je precies wat je terug moet sturen en hoe je dit doet.
Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem dan gewoon je TV box(en) mee met de verhuizing.
-
Installeer Odido
Tijd om Odido te installeren. Hoe je dat doet, hangt af van je type internet.
Glasvezelinternet
Heb je een nieuw abonnement met Glasvezel? Dan komt er een monteur van onze installatiepartner Guidion bij je langs om alles te installeren. Je betaalt dan installatiekosten. Je krijgt een e-mail van de monteur om een moment te kiezen dat jou uitkomt. Wel zo prettig.Standaardinternet
Als je standaardinternet hebt, dan doe je de installatie zelf op de verhuisdatum. Dat is zo gedaan. Hulp nodig? Gebruik het stappenplan of bekijk de installatievideo. -
Pas het adres van je mobiele abonnement aan
Heb je ook Klantvoordeel? Geef de verhuizing van je mobiele abonnement(en) dan ook even door. Kan gewoon in Mijn Odido.
Veelgestelde vragen
Ik heb Klantvoordeel, gaat dat automatisch mee naar mijn nieuwe adres?
Ik krijg nieuwe apparatuur. Wat doe ik met de oude?
Ik heb een abonnement voor vast en mobiel. Hoe geef ik dan mijn verhuizing door?
Wat gebeurt er met mijn Odido e-mailadres als ik verhuis?
We zijn er voor je
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Check onze app.
Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.
De app van OdidoBel met Odido Service.
Bellen kan natuurlijk ook. Ma t/m vrij 8-20 uur. Za 9-17.30 uur. Zo 12-17.30 uur.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.