Veelgestelde vragen


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wil je je mobiele abonnement, of Odido Internet + TV, opzeggen? Kwestie van even bellen. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen. Doe je in Mijn Odido. Of je stuurt ons een brief.
Als je een abonnement hebt voor je bedrijf, lees dan hier hoe je kunt opzeggen

Goed om te weten: onze medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.


Meer over opzeggen per post

Wil je per post opzeggen? Stuur je brief dan naar:

Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag


In de brief zet je in ieder geval:

  • Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

  • Adres, postcode en woonplaats

  • Telefoonnummer

  • Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

  • Geboortedatum

  • Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

  • Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

  • Welke diensten je wil opzeggen

  • De reden dat je opzegt


Het is handig als je de brief aangetekend verstuurd. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt
Als je hebt opgezegd, krijg je van ons een bevestiging. Daar staat je opzegdatum in.
 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.