Veelgestelde vragen

Factuuruitleg


Op welke manieren kan ik betalen voor mijn telefoon?

Als je bij je abonnement een telefoon neemt, laten we duidelijk zien dat je hier apart voor betaalt. Hieronder leggen we uit op welke manier je betaalt voor je telefoon.

Toestelkrediet
Sinds 1 januari 2017 sluit je een toestelkredietovereenkomst af bij je abonnement. Dit betekent dat het bedrag dat je elke maand betaalt voor je telefoon, een toestelkrediet is. Een soort lening dus. En als je contract van ná 1 mei 2017 is, dan hebben we je toestelkrediet ook verplicht moeten registreren bij BKR als het bedrag hoger dan € 250 is. Meer informatie over toestelkredieten en alles eromheen lees je op odido.nl/geld-lenen-kost-geld.

Toestelbetaling/toestelservice
Al sinds januari 2015 geven we je duidelijk aan hoeveel je per maand betaalt voor je telefoon. Je hebt toen een toestelcontract afgesloten bij je abonnement. Op je factuur zie je een apart bedrag voor je telefoon staan.

Toestelkrediet/toestelbetaling meteen afkopen
Je kan je Toestelkrediet of Toestelbetaling ook meteen helemaal afbetalen als je dat wil.

  1. Log in op Mijn Odido.
  2. Ga naar het tabje 'Toestelkrediet'.
  3. Hier kan je je toestelkrediet of toestelbetaling meteen helemaal afbetalen met iDEAL.
Heb je een toestelservice? Die kan je niet online afbetalen. Neem je daarvoor contact met ons op? Regelen we dat voor je.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.