Veelgestelde vragen

Bestelling algemeen


Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Heb je de bestelling al gekregen, dan kan je je bestelling niet meer aanpassen. Is je bestelling nog niet bezorgd?

Ik heb telefonisch besteld bij Odido, of op odido.nl
Als je je bestelling nog niet binnen hebt, kijken we graag met je mee of we je bestelling nog kunnen aanpassen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Dan kunnen we de bestelling niet voor je aanpassen. Neem contact op met je verkooppunt.

Annuleren
Als je hebt besteld op de Odido website of telefonisch bij Odido Service, dan kan je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een Odido Shop op te halen? Neem dan contact op met Odido Service. Aankopen in de Odido Shop kan je niet annuleren.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.