Veelgestelde vragen

Betaling


Kan ik een betalingsafspraak aanvragen?

Ik kan niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Misschien lukt het een keer niet om je factuur meteen te betalen. Je kan dan onder bepaalde voorwaarden met Odido een betaalafspraak maken. Je betaalt je factuur dan in delen. Je vraagt een betaalafspraak aan voor je mobiele abonnement in Mijn Odido. Naast de factuur of facturen die je nog niet hebt betaalt, zie je een knop waarmee je de betaalafspraak kan aanvragen. Lees hier alles over betalen, of ga meteen naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betaalafspraak.

Heb je Odido Internet + TV? Ook dan kan je een betaalafspraak aanvragen. Lees wat er allemaal kan.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.