Veelgestelde vragen

Contact


Hoe werkt het als ik een klacht heb over Odido?

Heb je een klacht over Odido? Laat het ons binnen 2 maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. Zoeken we samen naar een oplossing. Binnen 30 dagen nadat we je klacht binnen hebben reageren we, tenzij dat niet lukt om een goede reden. We laten je dan binnen die 30 dagen weten wanneer je wél een reactie van ons krijgt.
Lees hoe je een klacht indient

Als we er samen niet uitkomen, dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

  • Dit doe je tot 12 maanden nadat je de klacht ontdekte.
  • Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan Odido stuurt, kan de Geschillencommissie de klacht in behandeling nemen.
  • Heb je een abonnement voor je bedrijf, dan kan je niet terecht bij de Geschillencommissie.


Heb je een klacht over de Toestelkredietovereenkomst of de BKR-registratie, dan kan je je via ww.kifid.nl melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit doe je tot 12 maanden nadat je de klacht ontdekte. Of binnen 3 maanden nadat je van ons de brief of het bericht hebt gekregen, met onze definitieve mening over je klacht en hoe die past binnen de Toestelkredietovereenkomst.

Als je je abonnement online hebt afgesloten, kan je je klacht ook via het Online Dispute Resolution platform aan de Geschillencommissie voorleggen. En je kan altijd naar de civiele rechter gaan. Ook als je een abonnement voor je bedrijf hebt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.