Veelgestelde vragen

Mobiel internet


Hoe stel ik internet in op mijn telefoon? Wat is bijvoorbeeld het APN van Odido?

In onze Toestelhulp staat hoe je je telefooninstellingen voor internet en e-mail aanpast.

Het kan zijn dat je merk/type telefoon (nog) niet wordt genoemd in de Toestelhulp. Gebruik dan deze algemene instellingen:

  • Als APN kan je smartsites.t-mobile gebruiken (ja, inderdaad nog met onze oude merknaam)
  • Gebruikersnaam: leeg laten
  • Wachtwoord: leeg laten
  • Netwerktype: IPv4
  • Proxy server adres: geen
  • Poort: 8080
  • IP-adres apparaat: automatisch
  • Naam servers: automatisch
  • Beveiliging (security opt): niet beveiligd
  • Verificatie: normaal

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.