Veelgestelde vragen

T-Mobile Klantvoordeel


Hoe kan ik me aanmelden voor Klantvoordeel?

Om je aan te kunnen melden voor Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele Odido of Tele2 abonnementen, een tablet abonnement, 4G voor Thuis zijn en/of een Thuis abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan Klantvoordeel activeren.

Goed om te weten

  • Je kan op 1 adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 vast abonnement aanmelden (6 aansluitingen in totaal)
  • Ieder Odido of Tele2 abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal 2 abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt je abonnement aan in Mijn Odido.
  • Ben je de eerste die je adres aanmeldt? Nodig meteen alle andere abonnementen op je adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kan je je in Mijn Odido jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.
Let op! Als je een Odido abonnement wil aanmelden voor je Klantvoordeel-groep, zorg dan dat je adres in Mijn Odido voor mobiel en vast precies hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.

Lees meer over Klantvoordeel.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.