Veelgestelde vragen

Opzeggen


Hoe kan ik een overlijden melden bij Odido?

We helpen je graag met het afhandelen van een Odido abonnement. Hoef je daar in ieder geval niet meer naar om te kijken. Om het je zo makkelijk mogelijk te maken, werken we samen met Closure. Via Closure kan je ons laten weten wat je wil doen met het abonnement van de overledene: opzeggen, overzetten op de naam van iemand anders, of omzetten naar Prepaid.

En als je de informatie hebt doorgegeven voor het Odido abonnement, kan je meteen ook andere abonnementen en lidmaatschappen opzeggen. Een toestelverzekering van de overledene, bijvoorbeeld.
Goed om te weten: volg wel onze link naar Closure, want dan hoef je er vrijwel niks voor te betalen. Wel zo fijn. Alleen voor contractovername betaal je € 0,02.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.