Veelgestelde vragen


Hoe voeg ik een nummer toe aan mijn Mijn Odido account?

Je kan alleen nummers in Mijn Odido toevoegen die ook op je eigen naam staan. De accounts die je in de App toevoegt, hoeven niet op je eigen naam te staan.

 

In Mijn Odido komen al jouw abonnementen samen: mobiel, Internet+TV, Klik&Klaar, Prepaid en Data only.


Een abonnement koppelen is zo gedaan. Maar het abonnement moet ook op jouw naam staan.

Koppelen doe je zo:

  1.  In de Odido App klik je op Meer > Bestaand abonnement koppelen
  2. Volg de stappen op het scherm. 

 

Ook via je Mijn Odido account op odido.nl kun je nummers toevoegen:

  1. Log in op je persoonlijke Mijn Odido omgeving met je e-mailadres en wachtwoord
  2. Ga naar het menu en klik op 'Mijn Account'
  3. Kies 'Ik heb nog een abonnement'
  4. Volg de stappen op je scherm

 

Wil je ook inzage in een abonnement dat niet op jouw naam staat?

Dat abonnement kun je niet toevoegen aan je Mijn Odido account. Onze tip: maak een heel nieuw Mijn Odido account aan, met een ander e-mailadres. Daar koppel je het andere abonnement aan. In de Odido App kan je daarna wel dat account toevoegen. Je kunt tot 7 Mijn Odido accounts (die op verschillende namen staan) in de Odido App bekijken.
Om een account toe te voegen heb je wel de loginnaam en het wachtwoord nodig.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.