Veelgestelde vragen

Contact


Wat is de richtlijn klachtenbehandeling van Odido?

Wil je een klacht indienen over Odido? Laat het ons binnen 2 maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. Odido zoekt graag samen met jou naar een oplossing. Odido geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laat Odido binnen die 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kan verwachten.
Lees hoe je een klacht kan indienen

Mochten we er samen niet uitkomen dan kan je je klacht voor een bindende uitspraak voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

  • Dit kan je doen tot twaalf maanden na het ontstaan van je klacht bij Odido.
  • Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan Odido stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.
  • Zakelijke klanten kunnen zich niet wenden tot de Geschillencommissie.


Heb je een klacht over de Toestelkredietovereenkomst en/of BKR registratie, dan kan je je via www.kifid.nl melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kan je doen tot 12 maanden na het ontstaan van je klacht bij Odido of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin Odido definitief haar standpunt over de klacht t.a.v. de Toestelkredietovereenkomst kenbaar heeft gemaakt.

Als je je abonnement online hebt afgesloten, kan je je klacht ook via het Online Dispute Resolution platform aan de Geschillencommissie voorleggen. Zowel consumenten als zakelijke klanten kunnen zich bovendien wenden tot de civiele rechter.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.