Veelgestelde vragen

Dekking in het buitenland


Wat is mijn bereik in het buitenland?

Je vindt op onze website welke afspraken wij hebben gemaakt in het buitenland.

In het dekkingsoverzicht voor particuliere en voor zakelijke klanten zie je met welke buitenlandse netwerkproviders wij afspraken hebben gemaakt. Je ziet hier ook welke dekking (2G, 3G of 4G) deze providers bieden.

Ervaar je problemen met een netwerk in het buitenland? Selecteer dan handmatig een ander netwerk. Dit kan soms helpen.

Hoe je op je toestel een ander netwerk in kan stellen in het buitenland, staat in de handleiding van je toestel of in de Odido Toestelhulp.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.