Je bedrijf draait erg goed met je eigen telefooncentrale. Toch merk je dat deze manier van werken is verouderd en steeds minder goed werkt. Door het vele thuiswerken gaat de digitale transformatie nu heel snel. Wil je als bedrijf klaar zijn voor de toekomst? Dan moet je hierin meegaan. Veel bedrijven stappen daarom over naar een VoIP telefooncentrale, oftewel een telefooncentrale in de cloud. Hier zitten veel voordelen aan. Wil je weten wat je bedrijf eruit kan halen? Lees dan snel verder.
Lees in dit direct te lezen e-book hoe je van een fysieke telefooncentrale naar een telefooncentrale in de cloud migreert.
Lees directDe cloud is een digitale omgeving buiten je bedrijf, die de servers binnen je bedrijf (deels) vervangt. Zolang je een werkende internetverbinding hebt, heb je buiten je kantoor gewoon toegang tot alle functies en bestanden. Of dit nu thuis is, op het werk of in de trein.
Met een VoIP telefooncentrale hoef je geen dure fysieke telefooncentrale te onderhouden. De kosten worden per gebruiker en per maand in rekening gebracht. Hierin zijn gesprekskosten, updates, beheer en ondersteuning inbegrepen. Zo zijn de kosten overzichtelijk en voorspelbaar.
Je verliest je bestaande telefoonnummers niet, doordat je je vaste en mobiele telefonie volledig kan samenvoegen. Zo blijven je medewerkers op hun mobiele en vaste nummer bereikbaar voor klanten en relaties. Het maakt niet uit waar ze dan werken.
Wanneer je overstapt naar hosted telefonie heb je meer integratiemogelijkheden met andere systemen, zoals een CRM of Teams. De digitale omgeving koppel je makkelijk met je website of online agenda.
Met een VoIP telefooncentrale heb je een flexibele oplossing, die op elk moment mee kan groeien met je onderneming. Hiermee zijn bepaalde pieken en dalen, bijvoorbeeld bij korte projecten, goed op te vangen. Zo kan je makkelijk nieuwe kantoren of medewerkers toevoegen. De Cloud Telefonieabonnementen groeien dan automatisch mee.
Maakt je bedrijf nog gebruik van ISDN30?
Dit jaar stoppen veel telecomproviders met het leveren van ISDN30. Gebruikt je bedrijf dit nog? Let dan op, want het uitfaseren van de dienst kan ervoor zorgen dat je telefonisch niet meer bereikbaar bent. Gelukkig geeft Odido Business je de mogelijkheid om ISDN30 te blijven gebruiken. Heb je ISDN30 bij een andere telecomprovider? En ben je op zoek naar een andere keuze? Odido helpt je met de overstap.
Lees in dit direct te lezen e-book hoe je van een fysieke telefooncentrale naar een telefooncentrale in de cloud migreert.
Lees direct